اهم اخبار

مدیرفروش شرکت مربای موسوی در گفتگو با اگروفودنیوز مطرح کرد: صادرات در تمام بخش‌ها دچار چالش است +ویدئو

بدون دیدگاه

بابک دارفرین می‌گوید: چالش اصلی صنعت غذا، دشواری در تمام بخش‌های صادرات است و باید با برنامه‌ریزی دقیق، این مسائل برای تمامی صنعت حل شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، بابک دارفرین مدیرفروش شرکت مربای موسوی در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه ایران اگروفود در خصوص فعالیت این مجموعه به خبرنگار ما گفت: کارخانه موسوی از سال ۱۳۵۷ در زمینه تولید مربا آغاز به کار کرد و نهایت تلاش خود را در تولید و عرضه محصول با کیفیت انجام می‌دهد.

دارفرین با بیان اینکه پس از گذشت بیش از چهل و پنج سال مشتریان از محصولات موسوی رضایت دارند، افزود: کارخانه موسوی فقط از میوه تازه برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند و جز بهترین محصولات بازار است.

وی گفت: در اقصی نقاط کشور توزیع محصولات موسوی کاملا به صورت مویرگی صورت می‌گیرد و به کشورهای همسایه و بعضی کشورهای اروپایی نیز صادرات انجام می‌شود.

مدیرفروش مربای موسوی عنوان کرد: چالش اصلی صنعت غذا دشواری در تمام بخش‌های صادرات است و باید با برنامه‌ریزی دقیق، این مسائل برای تمامی صنعت حل شود.

دارفرین کشور ایران را غنی از مواد اولیه کشاورزی و صنعتی می‌داند و می‌گوید: ولی در بحث صادرات، نحوه خروج کالا و ورود سرمایه دچار چالش‌های فراوان است و حمایت‌های لازم نیز از تمامی شرکت‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی در ادامه افزود: در دیگر کشورها، دولت‌ها از صنایع حمایت می‌کنند ولی در ایران حمایتی از صنایع نمی‌شود که امیدوارم این حمایت به وجود آید.

بابک دارفرین در پایان ضمن بیان اینکه محصولات موسوی با بهترین کیفیت و با بیشترین حساسیت تولید می‌شود، گفت: مصرف کننده می‌تواند حتی پس از یک قاشق مصرف در صورت عدم رضایت، محصولات را به فروشنده بازگرداند و وجه خود را دریافت کند که بدین معنی است که محصول با گارانتی عرضه می‌شود.

جهت مشاهده ویدئو فیلترشکن را خاموش و بر روی مربع پایین فیلم کلیک نمایید

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *