اهم اخبار

قدردانی مدیرعامل اتحادیه لبنی ایران از وزیر صمت در خصوص درج قیمت تولیدکننده+متن نامه

بدون دیدگاه

علی احسان ظفری، مدیرعامل اتحادیه تعاونی فرآورده های لبنی کشور در نامه ای در خصوص درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها توسط کارخانجات تولیدی از وزیر صنعت، معدن و تجارت قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، در پی دستور وزارت صمت جهت درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها توسط کارخانجات تولیدی علی احسان ظفری، مدیرعامل اتحادیه تعاونی فرآورده های لبنی کشور در نامه ای در این خصوص از سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکر و قدردانی کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر فاطمی امین
احتراما در راستای دستورات جنابعالی در خصوص درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها توسط کارخانجات تولیدی، بر خود لازم دانسته بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانی این اتحادیه (با بیش از هفتصد واحد تولیدکننده لبنیات تحت پوشش در کشور) را به حضورتان اعلام نمایم.
از آنجایی که این طرح می‌تواند به یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص شفاف سازی امورات اقتصادی، جامع عمل بپوشاند و جایگاه آن دسته از واحدهای تولیدکننده‌ای که رعایت انصاف را داشته متمایز نمایند و همچنین برای مصرف‌کنندگان عزیز چراغ راهی باشد تا هر آنچه که قیمت واقعی محصول بوده را پرداخت نمایند که قطعا این موضوع حاصل تلاش و بررسی‌های کارشناسانه آن وزارت‌خانه محترم بوده؛ امید است خداوند متعال پاداش خدمت خالصانه جنابعالی و همکاران محترمتان را عطا فرماید.
در پایان به استحضار آن مقام محترم می‌رساند؛ اتحادیه لبنی ایران آمادگی هرگونه همکاری در خصوص اجرای طرح (درج قیمت تولیدکننده بر روی محصول) را اعلام می‌دارد.
با تشکر
علی احسان ظفری
مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره

سرویس خبری: صنعت غذا

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *