اهم اخبار

شهرام شجاعی شف بین الملل در گفتگو با اگروفودنیوز مطرح کرد: پول‌سازی با رستوران+ویدئو

بدون دیدگاه

شهرام شجاعی می‌گوید: به عنوان یک شف برای همکاری با فعالین حوزه صنعت غذا که دارای برندهای معتبر هستند، آمادگی دارم.

جهت مشاهده ویدئو فیلترشکن را خاموش و بر روی مربع پایین فیلم کلیک نمایید.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، شهرام شجاعی شف بین الملل در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه ایران اگروفود در خصوص کسب و کار خود گفت: من شهرام شجاعی ، شف بین الملل و مهندس صنایع هستم که در زمینه تهیه غذا فعالیت دارم.

شجاعی با بیان اینکه چند سال در تلویزیون برنامه اجرا کرده‌ام و در حال حاضر استودیو شخصی راه‌اندازی کرده‌ام، افزود: برای فعالین حوزه صنعت غذا با برندهای معتبر می‌توانم کارهای ویژه ای انجام دهم.

وی عنوان کرد: فعالیت اصلی بنده پول‌سازی با رستوران و راه‌اندازی کافه رستوران است و ادویه با برند شهرام را نیز تولید می‌کنم.‌

شجاعی ضمن بیان این مطلب که فعالیت در برنامه‌های تلویزیونی را به جوانان واگذار کرده‌ام و بیشتر در پلتفرم‌های دیگری مشغول هستم گفت: البته کیفیت برنامه تلویزیون افت داشته و این یکی دیگر از دلایل عدم حضور در این رسانه است.

این شف بین الملل پیج اینستاگرام و صفحه یوتیوب shojaeichef@ را یکی از راه‌های ارتباطی با وی معرفی کرد و افزود: در صورت تمایل برای علاقمندان به این حوزه، کلاس‌های آشپزی با اساتید مجرب وجود دارد که از طریق راه‌های ارتباطی بهترین ها به آنها معرفی می‌شود.

شجاعی نمایشگاه اگروفود امسال را مثبت ارزیابی کرد، گفت: برندها و شرکت‌ها هزینه زیادی برای غرفه‌سازی کرده‌اند و نکته جالبی اینکه سس‌های جدید با بسته‌بندی و ظرفای متنوع معرفی شده‌اند و تبلیغات خوبی نیز در این زمینه انجام شده است همچنین برقراری ارتباط با برندها بسیار موثر خواهد بود.

سرویس خبری: صنعت غذا

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *