اهم اخبار

کافه قنادی فرانسه در تهران پلمب شد

بدون دیدگاه

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران توضیحاتی در خصوص پلمب یکی از شیرینی فروشی ها قدیمی تهران را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، علی بهره مند، رئیس اتحادیه دارندگان قنادی و شیرینی فروشی تهران در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد : صبح امروز کافه قنادی فرانسه واقع در خیابان انقلاب تهران، یکی از شیرینی فروشی های قدیمی پلمب شد.

وی گفت: علت اصلی پلمب شدن کافه قنادی فرانسه رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی بوده است. شیرینی فروشی مذکور نیز به دلیل اینکه در این مدت تعطیل نکرده و فعالیت داشته، توسط اماکن پلمب شد.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران عنوان کرد: زمان دقیق باز شدن این قنادی توسط اماکن مشخص می شود ولی برای بازگشایی مجدد این قنادی از فردا پیگیری های لازم را انجام می دهیم.

علی بهره مند اظهار کرد: با گسترش شیوع کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا دستور تعطیلی یک هفته ای مشاغل را داد و شیرینی فروشی ها هم جزو آن دسته از مشاغلی شدند که باید تعطیل می کردند. ما نیز به اعضای خود این موضوع را اعلام کردیم.

رئیس اتحادیه صنف قنادان در پاسخ به اینکه گفته می شود طرح روی جعبه ها و شاکی خصوصی علت بسته شدن این شیرینی فروشی بوده است، افزود: پلمب شدن آن هیچ ارتباطی به طرح روی جعبه ندارد و از اینکه شاکی خصوصی نیز داشته باشد اطلاعی نداریم.

گفته می شود علت پلمب این قنادی، تصاویر درج شده بر روی جعبه های شیرینی بوده است. البته گمانه زنی های بسیاری در این رابطه وجود دارد.

گفتنی است مالک کافه قنادی فرانسه در گفتگو با بی بی سی گفته است: علت پلمپ “طرح در جعبه شیرینی‌ها” است.

در توییت این قنادی که از سال ۱۳۴۴ در خیابان انقلاب تهران، مغازه دارد آمده: “شیرینی فرانسه پلمپ شد. بازگشایی مجدد کافه قنادی فرانسه در شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی میشه.”

بر روی جعبه‌های این فروشگاه تصاویری از سال‌های دهه ۴۰ خورشیدی تهران، تصاویر قدیمی خود فروشگاه و تبلیغات قدیمی پیکان و ایران ناسیونال و آهنگ‌های آن زمان از جمله تولدت مبارک انوشیروان روحانی منتشر شده است.

سرویس خبری: صنعت غذا

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *