اهم اخبار

برگزاری نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و نوشیدنی مسکوWorld food Moscow+شرایط ثبت نام

بدون دیدگاه

سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و نوشیدنی‌های روسیه WORLDFOOD2024 برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و نوشیدنی های روسیه ۲۰۲۴ WORLDFOOD در تاریخ ۲۷ لغایت ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ در شهر مسکو برگزار خواهد شد.

این رویداد بزرگترین و شناخته شده ترین نمایشگاه صنایع غذایى و نوشیدنى روسیه است و مهم ترین وجه تمایز نمایشگاه وسعت و گستردگى جغرافیایى آن در بین کشورهای دنیا مى باشد به طوری که شرکت هاى صنایع غذایى از بیش از ۴۰ کشور دنیا و ۶۰ منطقه روسیه ، بالغ بر ۱۱۰۰ مشارکت کننده و ۲۲۰۰۰ بازدید کننده محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه مى نمایند.

بر اساس این گزارش، اعطای نمایندگی فروش و گسترش جغرافیای فروش در روسیه، درک پتانسیل های صادرات به روسیه، ملاقات و مذاکره با خریداران و بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای روسیه، ملاقات با بزرگترین مراکز خرده فروشی، عمده فروشی و کسب آخرین آمار بازار مواد غذایی این کشور و همچنین ملاقات با کارشناسان صنعت مواد غذایی روسیه و حوزه cis از مزیت های حضور در این نمایشگاه می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا نماینده انحصاری نمایشگاه مواد غذایی روسیه در ایران، از طریق شماره ۰۲۱۴۲۹۱۷۱۱۴- ۰۲۱۴۲۹۱۷۱۱۵و ۰۲۱۴۲۹۱۷۱۳۳و یا همراه ۰۹۱۲۲۱۱۲۱۵۹ و ۰۹۱۲۱۷۱۶۳۵۷ تماس حاصل فرمایید.

سرویس خبری: رویدادهای صنایع غذایی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *