اهم اخبار

بنیانگذار شرکت مرجعان خاتم در گفتگو با اگروفودنیوز مطرح کرد: اثربخشی سیستم‌های کیفیت در صنایع+ویدئو

بدون دیدگاه

اعظم مشکانی می‌گوید: سیستم‌های کیفیت در هر صنعتی ارزش افزوده ایجاد می‌کند.

جهت مشاهده ویدئو فیلترشکن را خاموش و بر روی مربع پایین فیلم کلیک نمایید.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، دکتر اعظم مشکانی کارآفرین حوزه صنعت غذا ضمن بیان اینکه سی و هشت سال سابقه در بخش کنترل کیفیت صنعت غذا دارد به خبرنگار ما گفت: موسس شرکت‌های مرجعان خاتم، پارسیان بهینه پایش، طیس خاتم و شیمیدانان بوده است.

مشکانی بیان کرد: به دلیل اثربخشی سیستم‌های کیفیت برای تمام فعالان در همه صنایع، در زمینه مشاوره استقرار سیستم‌های کیفیت فعالیت دارم و در حال حاضر با شرکت کیمیا گستران تکتا است.

وی در خصوص کیفیت مواد افزودنی و مواد اولیه در صنایع غذایی کشور گفت: سیستم‌های کیفیت در هر صنعتی ارزش افزوده ایجاد می‌کند و در صنعت افزودنی‌ها اگر رکن اصلی سیستم‌های کیفیت را ارزیابی تامین‌کننده در نظر گرفته شود، بسیار موثر است.

این فعال صنایع غذایی کشور با بیان اینکه افزودنی‌ها طیف وسیعی از کالا را در بر می گیرند، افزود: این مواد کنترل کیفیت آزمایشگاهی پیچیده و سختی دارند و نیازمند دانش فنی، ابزار و تکنولوژی آزمایشگاهی هستند که در بعضی کشورها وجود ندارد و یا تامین‌کنندگان با سواستفاده از ناآگاهی و کمبودها، کالای خارج از کیفیت را به خریدار عرضه می‌نمایند.

وی خاطرنشان کرد: کیفیت نیاز مشتری است و ارزیابی تامین کننده از جهت ارزش افزوده ایجاد شده برای فروشنده و خریدار و مدیریت ریسک‌های معاملاتی برای دو طرف از فعالیت‌های شرکت کیمیا گستران تکتا است.

مشکانی با بیان اینکه تامین و پایداری کیفیت در تامین دو اصل مهم است، گفت: ارزیابی کیفیت تامین‌کنندگان خارجی بسیار اثربخش بوده و چانه زنی در کیفیت، قیمت و اعمال مقررات و قوانین جاری کشور برای تامین کنندگان خارجی صورت می‌پذیرد.

سرویس خبری: صنعت غذا

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *