اهم اخبار

جلسه فدراسیون صنایع غذایی و سندیکای کنسرو با قائم مقام وزیر صمت پیرامون قیمت گذاری کالاها برگزار شد

بدون دیدگاه

محسن نقاشی در گفتگو با پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی گفت : این جلسه در راستای موضوع قیمت گذاری ازطرف سازمان حمایت از مصرف کنندگان برگزار شد .

دبیر فدراسیون تشکل های صنایع غذایی افزود : در جلسه ای که چندی پیش با دکتر فاطمی امین وزیر محترم صمت با حضور نمایندگانی از فدراسیون تشکل های صنایع غذایی، سندیکای کنسرو و‌ چند انجمن غیر غذایی تشکیل گردید ، جلسه ی دیگری در همین ارتباط ، در تاریخ نهم بهمن‌ماه با دکتر مفتح قائم مقام محترم وزیر صمت تشکیل شد که تشکل ها موانع و مشکلات ایجاد شده طرح درج قیمت تولید بر روی کالاها را مطرح کردند.

به نقل از مهندس نقاشی در این دیدار دکتر مفتح قائم مقام وزیر صمت گفت: قطعا هیچ طرحی به هیچ عنوان نباید باعث ایجاد موانع‌تولید گردد و ایشان دستور دادند هفته آینده جلسه ای با حضور تشکل ها و رییس سازمان حمایت در حضور قائم مقام وزیر صمت تشکیل گردد و ابعاد موانع مورد بررسی قرار گیرد.


نقاشی در پایان تاکید کرد: با توجه به فرمایشات و حمایت‌ های همیشگی مقام معظم رهبری و تاکیدات و حمایت‌های امروز ایشان و پیام رییس جمهور محترم با حذف بانیان وضع موجود، انشالله تولید با عزت واحترام بدون هیچ مانع به توسعه های چشمگیرتری دست می‌یابد.

سرویس خبری: صنعت غذا

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *