اهم اخبار

حضور شرکت‌های گلشهد، شهدینه و گلدینه از گروه عازم در سی‌ و یکمین نمایشگاه ایران آگروفود

بدون دیدگاه

شرکت‌های گلشهد، شهدینه و گلدینه از گروه عازم در سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی ایران اگروفود با محصولاتی جدید حضوری متفاوت خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، امیرطاهر شیرانی مدیر مارکتینگ و توسعه کسب و کار گروه عازم در خصوص اهمیت حضور در سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی ایران آگروفود به خبرنگار ما گفت: حضور در این رویداد به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه‌ صنعت غذایی کشور برای همه تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان، صنعت پخش و متخصصان صنعت غذا و کشاورزی یک فرصت مهم جهت بحث و تبادل نظر، آشنایی و معرفی توانمندی‌های خود است.

شیرانی افزود: امسال نیز طبق سنوات گذشته گروه عازم با سه شرکت زیر مجموعه خود به نام‌های گلشهد، شهدینه و گلدینه (محصولات روغن‌های خوراکی گیاهی) شرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به ما امکان می‌دهد تا به صورت مستقیم با مشتریان و همکاران جدید آشنا شویم، نیازها و انتظارات آنان را بهتر درک کنیم و از بازخوردهایشان برای بهبود محصولات و خدمات خود بهره‌برداری کنیم، بیان کرد: علاوه بر این، حضور در این رویدادها نقش بسزایی در توسعه بازار و افزایش شناخت برندهای ما دارد. به وسیله این نمایشگاه‌ها می‌توانیم با جدیدترین تحولات و نوآوری‌های صنعت آشنا شویم و از تجربیات دیگران در این حوزه بهره ببریم.

شیرانی در پایان یادآور شد، امسال در این نمایشگاه چهار محصول جدید عرضه و معرفی خواهد شد. امید است این محصولات بخشی از نیاز ایران عزیزمان را تامین کرده و نقش بسزایی در بهبود کیفیت محصولات تولید شده داشته باشد.

سرویس خبری: صنعت غذا

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *