اهم اخبار

حضور فعال گروه عازم با برندهای گلشهد، شهدینه و گلدینه در سی‌ویکمین نمایشگاه ایران آگروفود

بدون دیدگاه

گروه عازم با برندهای گلشهد، شهدینه و گلدینه، در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی آگروفود فعال و قدرتمند شرکت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، این نمایشگاه که یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای صنعت غذا و کشاورزی در منطقه محسوب می‌شود، فرصتی بی‌نظیر برای تبادل دانش، معرفی محصولات و خدمات نوآورانه و ایجاد ارتباطات تجاری جدید در این صنعت است.

در این دوره از نمایشگاه، گروه عازم با ارائه مجموعه‌ای از محصولات جدید در صنعت پالایشگاهی غلات چون مالتودکسترین های طعم دار با برند گلشهد و روغن های خوراکی جدید در حوزه صنف و صنعت با برند گلدینه به ارائه جدیدترین دستاوردها و تولیدات خود پرداخته است.

غرفه گروه عازم واقع در سالن اصلی نمایشگاه (سالن ٨،٩) به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا با آخرین محصولات و راهکارهای ارائه‌شده توسط واحد تحقیق و توسعه این گروه آشنا شوند و از نزدیک با تیم کارشناسان و متخصصان فروش، کیفیت، تحقیق و توسعه گفتگو کنند.

هدف گروه عازم از حضور در نمایشگاه آگروفود، نه تنها نمایش توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود در حوزه‌های مختلف صنعت غذا، بلکه ایجاد تعاملات و همکاری‌های استراتژیک با دیگر شرکت‌ها و فعالان این صنعت است. ما معتقدیم که این رویداد فرصت‌های جدیدی برای رشد و توسعه فراهم می‌آورد و به اشتراک‌گذاری تجربیات و ایده‌ها میان شرکت‌کنندگان کمک می‌کند.

گروه عازم از تمامی علاقه‌مندان، مشتریان و همکاران دعوت می‌کند تا با بازدید از غرفه ما در نمایشگاه آگروفود ١۴٠٣، از نزدیک با نوآوری‌ها، محصولات و پیشنهادات ویژه ما آشنا شوند و در راستای تقویت همکاری‌های تجاری، با ما گفتگو کنند.

منتظر حضور گرم شما در نمایشگاه آگروفود هستیم.

سرویس خبری: صنعت غذا

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *