اهم اخبار

رئیس هیئت مدیره انجمن افزودنی های صنایع غذایی در گفتگو با اگروفودنیوز: در شرایط کنونی کشور نیازمند به حضور تصمیم گیران و برنامه ریزان توانمند است

بدون دیدگاه

دکتر پرویز جهانگیری گفت: انتظار بر این بود رئیس جمهور در کابینه از اشخاص توانمندتر ،با دانش تر و متخصص تر برای بهبود شرایط موجود اقتصادی بهره می گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی پارس استا در گفتگو با خبرنگار ما درباره کابینه اقتصادی دولت سیزدهم گفت: افراد معرفی شده هر کدام مسئولیتی در دولت های گذشته، بطور ویژه دولت های ۸ و ۱۱ مسئولیت های کلیدی و بسیارمهم داشته اند.

دکتر جهانگیری ادامه داد: متاسفانه در این دوره ها آقایان توان های خود را نشان داده اند که نتایج آنها وضعیت کنونی و ایجاد مشکل در تمامی زمینه ها بوده است.

وی افزود : انتظار بر این بود رئیس جمهور در کابینه از اشخاص توانمندتر ،با دانش تر و متخصص تر برای بهبود شرایط موجود اقتصادی بهره می گرفت.

رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی پارس استا خاطر نشان کرد: برای نجات جامعه نیازمند به حضور تصمیم گیران و برنامه ریزان توانمند می باشیم که در این خصوص، برنامه های ارائه شده و اصولی را از طرف افراد معرفی شده شاهد نبوده ایم.

وی تصریح کرد: همه آنچه شنیدیم تکرار هایی بود که در سالهای گذشته به کرات شنیده ایم.

دکتر پرویز جهانگیری در پایان گفت: بطور مثال همه صحبت از وصول مالیات برای جبران کسری بودجه سخن گفتند، ولی حتی یک نفر در این بین بررسی نکرد تا ببیند چرا در کشورهای که مالیات کم شد و یا منتفی گردید رونق بیشتر شد و مشکل بیکاری و فقر از میان رفت و جامعه خود را از فساد دور کرد و رونق بیشتر و گسترده تر در جامعه شکل گرفت. گواه روشن این موضوع تصمیم ریاست جمهور مسلمان سنگاپور ،خانم حلیمه یعقوب می باشد که با حذف مالیات از تولیدات سنگاپور رونق بیشتر در اقتصاد سنگاپور ایجاد نمود و با این حرکت فساد را نیز در سنگاپور به صفر رسانید.

سرویس خبری: صنعت غذا

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *