اهم اخبار

آیت‌الله رئیسی به شهادت رسید

بدون دیدگاه

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در سانحه سقوط بالگرد و در راه خدمت به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، سیدابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران و هیئت همراه پس از بهره‌برداری از سد قیز قلعه‌سی و در مسیر بازگشت به استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شدند و به شهادت رسیدند.

ابراهیم رئیسی به جز رئیس‌جمهوری اسلامی ایران دارای مسئولیت‌های عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران، نایب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری جمهوری اسلامی ایران، عضو شورای‌عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نیز بود.

رئیس‌جمهور همچنین مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی را از الزامات تحول در نظام اداری می‌دانست و بر لزوم رصد دائم عملکرد نظام اداری تأکید داشت.

رئیسی معتقد بود همه همکاران دولت باید نسبت به تحول در مجموعه اداری خود حساس باشند و فرافکنی و تأخیر در انجام کارها و عدم پاسخگویی در حوزه مدیریت را خسارت‌بار می‌دانست.

به گزارش اگروفودنیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهور ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

بازتاب شهادت ابراهیم رئیسی در برخی از خبرگزاری‌های دنیا

سرویس خبری: صنعت غذا

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *