اهم اخبار

نوین زعفران مدال آور صادرات کشور شد/ شریعتی مقدم مدال افتخار را به قدیمی‌ترین کارگر کارخانه تقدیم کرد

بدون دیدگاه

پس از ۱۰ دوره انتخاب بعنوان صادرکننده نمونه ملی ،شرکت بین الملل نوین زعفران موفق به کسب مدال افتخار صادرات شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، گروه بین الملل نوین زعفران برای دهمین بار بعنوان صادرکننده نمونه ملی انتخاب شد و به جرگه شرکتهای مدال آور در حوزه صادرات کشور پیوست.

در این مراسم علی شریعتی مقدم بنیانگذار و مدیرعامل شرکت نوین زعفران لوح و مدال افتخار صادرات خود را از دست رئیس جهور دریافت کرد ، این صادرکننده نمونه ملی کشور در حرکتی زیبا دست قدیمی ترین کارگر کارخانه نوین زعفران را بوسید و مدال افتخار صادرات را به وی تقدیم کرد که از چشم رسانه ها به دور نماند.

شرکت نوین زعفران از شرکتهای پیشرو و شناخته شده در ایران و جهان در حوزه فرآوری و بسته بندی زعفران است که به دلیل محبوبیت و نوآوری همواره در صادرات محصولات خود موفق بوده است .

براساس گزارش اگروفودنیوز، در آیین گرامیداشت بیست و ششمین دوره روز ملی صادرات، ۵۷ صادرکننده برتر سال ۱۴۰۱ معرفی شدند که رئیس جمهور از ۵ صادرکننده برتر به نمایندگی از ۵۷ صادرکننده برتر سال تجلیل کرد.

شایان ذکر است این مراسم با حضور مسئولان ارشد اجرایی کشور ازجمله معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان او، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران و صادرکنندگان نمونه و ممتاز برگزار شد.

از میان ۵۷ صادرکننده برتر، به سه شرکت مدال افتخار صادرات، به ۷ شرکت تندیس صادرکننده ممتاز ملی و به ۴۷ شرکت تندیس صادرکننده نمونه ملی اهدا شد.

برنده صادرکنندگان مدال‌اور

۱-صنایع کاشی و سرامیک سینا

۲-نوین زعفران

۳-یاتا اکسپرس

شرکت‌های صادرکننده‌ ممتاز:

۱-ایران ترانسفو

۲-ایران یاسا تایر و رابر (سهامی عام)

۳-تک ماکارون

۴-تونل سد آریانا

۵-مپنا

۶-مهاب قدس

۷-موکت نگین مشهد

گفتنی است شرکت‌های پاکدیس ، داداش برادر، صنایع قهوه پارت سازان و کشت و صنعت طلاچین صادرکننده نمونه شدند.

سرویس خبری: صنعت غذا

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *