اهم اخبار

نوین زعفران مدال آور صادرات کشور شد/ شریعتی مقدم مدال افتخار را به قدیمی‌ترین کارگر کارخانه تقدیم کرد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

پس از ۱۰ دوره انتخاب بعنوان صادرکننده نمونه ملی ،شرکت بین الملل نوین زعفران موفق به کسب مدال افتخار صادرات شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، گروه بین الملل نوین زعفران برای دهمین بار بعنوان صادرکننده نمونه ملی انتخاب شد و به جرگه شرکتهای مدال آور در حوزه صادرات کشور پیوست.

در این مراسم علی شریعتی مقدم بنیانگذار و مدیرعامل شرکت نوین زعفران لوح و مدال افتخار صادرات خود را از دست رئیس جهور دریافت کرد ، این صادرکننده نمونه ملی کشور در حرکتی زیبا دست قدیمی ترین کارگر کارخانه نوین زعفران را بوسید و مدال افتخار صادرات را به وی تقدیم کرد که از چشم رسانه ها به دور نماند.

شرکت نوین زعفران از شرکتهای پیشرو و شناخته شده در ایران و جهان در حوزه فرآوری و بسته بندی زعفران است که به دلیل محبوبیت و نوآوری همواره در صادرات محصولات خود موفق بوده است .

براساس گزارش اگروفودنیوز، در آیین گرامیداشت بیست و ششمین دوره روز ملی صادرات، ۵۷ صادرکننده برتر سال ۱۴۰۱ معرفی شدند که رئیس جمهور از ۵ صادرکننده برتر به نمایندگی از ۵۷ صادرکننده برتر سال تجلیل کرد.

شایان ذکر است این مراسم با حضور مسئولان ارشد اجرایی کشور ازجمله معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان او، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران و صادرکنندگان نمونه و ممتاز برگزار شد.

از میان ۵۷ صادرکننده برتر، به سه شرکت مدال افتخار صادرات، به ۷ شرکت تندیس صادرکننده ممتاز ملی و به ۴۷ شرکت تندیس صادرکننده نمونه ملی اهدا شد.

برنده صادرکنندگان مدال‌اور

۱-صنایع کاشی و سرامیک سینا

۲-نوین زعفران

۳-یاتا اکسپرس

شرکت‌های صادرکننده‌ ممتاز:

۱-ایران ترانسفو

۲-ایران یاسا تایر و رابر (سهامی عام)

۳-تک ماکارون

۴-تونل سد آریانا

۵-مپنا

۶-مهاب قدس

۷-موکت نگین مشهد

گفتنی است شرکت‌های پاکدیس ، داداش برادر، صنایع قهوه پارت سازان و کشت و صنعت طلاچین صادرکننده نمونه شدند.

سرویس خبری: صنعت غذا

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *