اهم اخبار

گروه زر، میزبان اهالی علم و دانش/بازدید اساتید و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای سراسر کشور از گروه صنعتی و پژوهشی زر

۱ دیدگاه

مدیران و اساتید ارشد دانشگاه های آزاد سراسر کشور از گروه زر بازدید کردند و با توانمندی ها و ظرفیت های این گروه دانش بنیان در حوزه کارآفرینی و نوآوری آشنا شدند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، این رویداد با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه های آزاد سراسر کشور و هماهنگی های انجام شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین ، صورت گرفت.


در این رویداد، اساتید و مدیران دانشگاه های آزاد اسلامی از مرکز تحقیقات، رشد و نوآوری زر و مراکز کنترل کیفیت و آزمایشگاه های تخصصی شرکت پژوهشی زرکام (بزرگترین کارخانه شیرینی و شکلات خاورمیانه) و شرکت فرهیختگان زرنام ( بزرگترین کارخانه تولید فروکتوز و نشاسته های اصلاح شده و دیگر محصولات مشتق شده از ذرت ، در خاورمیانه) بازدید کردند و از نزدیک با فرایندهای تولید در این گروه صنعتی آشنا شدند.


مهدی امینی مدیرعامل گروه زر گفت: ما درگروه زر، حرکت در جهت زنجیره ارزش را ملاک راه خود قرار داده‌ایم و تولید و بهره‌برداری از علم را در زنجیره ارزش خود نهادینه کرده‌ایم و همین امر باعث شده است که روز به روز ارتباط قوی‌تری بین گروه زر و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقات و نوآوری صورت پذیرد و شرکت‌های پیشرو در صنعت، لوکوموتیو های مناسبی برای کشیدن واگنهای مختلف و مصدر تحولات خواهند بود.

امینی همچنین به معرفی طرح های توسعه و در دست اقدام گروه زر پرداخت : پروژه تولید خودرو(زرخودرو)، کارخانه روغن کشی و پالایشگاه تصفیه روغن خوراکی (زر دانه)، تولید زنجیره طیور(مگافارم) و همچنین دیگر پروژه های در حال پیشرفت این گروه دانش بنیان  از قبیل تولید مواد اولیه صنعت دارو( زرفارما) از جمله این طرح ها بودند.

در ادامه؛ دکتر داریوش جاوید ، دکتر محسن امینی، دکتر اسماعیل زینالی و دکتر علی بدیع زاده ( اعضای هیات علمی دانشگاه های آزاد) در این نشست به فرصتهای پیش روی دانشگاه های کشور با صنایع توسعه محور و نوآور اشاره کردند و گروه دانش بنیان زر را الگو و نمونه ی بارزی از این ارتباط موثر بر شمردند.

سرویس خبری: صنعت غذا

بعدی

نوشته های مرتبط

نظر برای این مطلب

  1. علی کدخدائی says:

    با سلام و عرض ادب
    بنده در این بازدید همراه عزیزان بودم و واقعاً لذت بردم، با اینکه شاید بگید از این ثروت افسانه‌ای صاحبان و مدیران شرکت زر چی به من خواهد رسید که اینگونه سخن می گوییم ولی باز هم تمام قد ایستاده و برای بنیان گذار این شرکت، مدیران ارشد به خصوص دکتر مهدی امینی و مهندس محسن امینی عزیز کف خواهم زد و از اینکه افتخار این بازدید به بنده داده شد بسیار بر خود میبالم.
    به خدا باید به این عزیزان دستمریزاد گفت که با فکر، درایت، سرمایه شخصی و …… چنین مجموعه عظیمی را ساختند و نام ایران و ایرانی را در دنیا پرآوزاه تر از پیش کردند
    عزیزان با افتخار از شما یاد خواهد شد
    ارادتمند علی کدخدائی
    از همکاران عزیز سایت خواهان آن هستم که سلام درود بنده را به محضر استاد سلطانی وبه خصوص دکتر امینی ابلاغ فرمائید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *