اهم اخبار

مدیر صادرات شرکت سلبون: افزایش هزینه تولید رقابت پذیری را دربازارهای صادراتی می‌کاهد+ویدئو

بدون دیدگاه

علی رحیمی گفت: هرگونه افزایش هزینه تولید باعث کاهش قدرت رقابت‌پذیری محصولات ایرانی در بازارهای هدف خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، علی رحیمی مدیر صادرات شرکت سلبون در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات در خصوص تولیدات این مجموعه به خبرنگار ما گفت: شرکت سلبون تولید‌کننده بیسکویت بر پایه آرد با بیش از هفتاد قلم تنوع محصولی است.

رحیمی بیان کرد: قدمت فعالیت شرکت به کمتر از سه‌ یا چهار سال می‌رسد اما حضور پر‌قدرتی از لحاظ تنوع کالایی و همچنین از لحاظ توسعه‌ و گسترش حضور در بازارهای داخلی و صادراتی داشته ایم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر محصولات سلبن به ۱۶ کشور از جمله کشورهای همسایه، کشورهای آفریقایی و کشورهای حوزه‌ GCC و CIS صادر می‌شود.

برای مشاهده واضح ویدیوی زیر فیلترشکن را خاموش و روی مربع زیر فیلم کلیک کنید

مدیر صادرات شرکت سلبون در خصوص عواقب تعیین عوارض دو درصدی صادرات گفت: صادرات سوای از بحث فروش داخل است. بازارهای صادراتی شرایط خاص خود را دارند و رقبا بسیار زیاد هستند و با تعرفه‌های ترجیحی که بسیاری از کشورها برای شرکت‌های تولید‌کننده و صادراتی خود در نظر می‌گیرند، هرگونه افزایش هزینه تولید باعث کاهش قدرت رقابت‌پذیری محصولات ایرانی در بازارهای هدف خواهد شد.

رحیمی چالش موجود در صنعت شیرینی و شکلات را افزایش قیمت مواد اولیه دانست و افزود: طی دو سال اخیر با افزایش قیمت گندم تولید محصولات بر پایه آرد با دشواری همراه بوده و کار را برای تولیدکنندگان و حضور مستمرشان در بازارهای داخلی و صادراتی با چالش مواجه کرده است.

سرویس خبری: صنعت غذا

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *