اهم اخبار

مدیرفروش شرکت چین چین در گفتگو با اگروفودنیوز خبر داد: گسترش سبد محصولات در سال جدید+ویدئو

بدون دیدگاه

مهدی محمودی می‌گوید: در سال جدید سبد محصولات زیتون و ترشیجات برند چین چین گسترش خواهد یافت.

جهت مشاهده ویدئو، فیلترشکن را خاموش و بر روی مربع پایین فیلم کلیک نمایید

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، مهندس مهدی محمودی مدیرفروش کشت و صنعت چین چین در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی ایران اگروفود در خصوص فعالیت این مجموعه گفت: این مجموعه حدود پنجاه سال در زمینه تولید و بسته بندی انواع رب، کنسرویجات، مرباجات و شوریجات تحت برند چین چین فعالیت دارد.

محمودی بیان کرد: به جز پخش و توزیع در داخل کشور، محصولات چین چین به صورت بسته بندی و فله به کشورهای آسیای میانه، روسیه، کشورهای اروپایی و آسیای دور صادر می‌شود و این محصولات در کشورهای استرالیا و کانادا نیز در دسترس مصرف‌کنندگان است.

وی گفت: با وجود خط تولید و توانمندی‌های مجموعه چین چین، قادر به تولید محصول باکیفیت و مورد پسند برای مصرف‌کنندگان و گسترش سبد محصولات نیز هستیم. سبد مرباجات، ترشیجات و زیتون امسال پربارتر خواهد بود.

مدیرفروش کشت و صنعت چین چین به تامین مواد اولیه و نقدینگی به عنوان چالش‌های تولید اشاره کرد و افزود: تغییر قیمت قوطی یا شیشه برای بسته بندی محصولات با نوسان نرخ ارز و تامین گوجه فرنگی برای تولید رب با قیمت‌های متفاوت در فصول مختلف سال از مشکلات این صنعت است.

وی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا این لحظه در تولید موفق بوده‌ایم ولی نیازمند حمایت موسسه‌های مالی و مسئولین دولتی برای ارائه خدمات بهتر به مصرف‌کنندگان هستیم.

مهدی محمودی در پایان ضمن بیان اینکه در کشت و صنعت چین چین از ابتدا تا انتهای تولید در داخل مجموعه محقق می‌شود، گفت: گوجه فرنگی مورد استفاده برای تولید رب از مزارع استان خراسان، فارس و آذربایجان تهیه می‌گردد.

سرویس خبری: صنعت غذا

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *