اهم اخبار

مدیرمسئول شرکت بازار گستر پگاه: آینده حوزه مارکتینگ در دیجیتال مارکتینگ خلاصه شده و اقتصاد دنیا به این سمت حرکت می‌کند

بدون دیدگاه

حمیدرضا هنرمند می‌گوید: زیرساخت‌های دیجیتالی موجود، ۶۰ درصد نیازهای ما را با شرایط و نیاز امروز پاسخگو است؛ کارهای حرفه‌ای‌تر نیازمند زیرساخت‌های بیشتر و بهتر است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، اولین همایش جامع تحلیل بازار خرده فروشی و جایزه سال صنعت FMCG ایران در محل اتاق بازرگانی تهران برگزار شد. حمیدرضا هنرمند مدیر مسئول شرکت “بازار گستر پگاه” در حاشیه این همایش گفت: پگاه به عنوان اولین و بزرگترین برند لبنی کشور با ۱۶ شرکت تولیدی، سهم اول تولید لبنیات در کشور را دارد. بحث سهم بازار بالاتر و ارائه محصولات سلامت محور چشم انداز اصلی شرکت است و در این راستا، به دنبال ورود به بازارهای بین المللی هستیم. البته در حال حاضر با چند کشور از جمله روسیه و ..نیز مراودات تجاری داریم.»

وی افزود: آینده حوزه مارکتینگ در دیجیتال مارکتینگ خلاصه شده و اقتصاد دنیا به این سمت حرکت می‌کند. شرکت پگاه نیز با ایجاد واحدهایی در حوزه دیجیتال مارکتینگ مثل فروش آنلاین، در این راستا گامهایی برداشته است که البته هنوز با استانداردهای جهانی فاصله دارد و مستلزم ایجاد زیرساخت است.

هنرمند اظهار کرد: زیرساخت‌های دیجیتالی موجود، ۶۰ درصد نیازهای ما را با شرایط و نیاز امروز پاسخگو است؛ کارهای حرفه‌ای‌تر نیازمند زیرساخت‌های بیشتر و بهتر است.»/ایران دکونومی

سرویس خبری: صنعت غذا

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *