اهم اخبار

رئیس هیئت مدیره گروه اقتصادی گلستان: اراده انسان هاست که هر غیرممکنی را ممکن می سازد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

سید احمد گرامی، در بازدید از گروه کویر تایر گفت:شعار گروه گلستان برگرفته از حدیث امام علی (ع) می باشد که اراده انسان هاست که هر غیرممکنی را ممکن می سازد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی”اگروفودنیوز”، ریئس هیئت مدیره گروه اقتصادی گلستان در نشستی مشترکی که با مدیران گروه کویر تایر در حاشیه بازدید از این شرکت داشت، بیان کرد:کویرتایر را کاری عظیم برای منطقه محروم کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: دیدن این چنین تشکیلات مردم محور، امید را در جوانها مضاعف می کند که می توان همانند مهندس زینلی با تمام  قدرت فکر و جوانی شان را برای آبادانی این آب و خاک مصروف نمود.

این کارآفرین برجسته کشور شعار گروه اقتصادی گلستان را برگرفته از فرمایش حضرت علی(ع) عنوان کرد که ” اراده انسان هاست که هر غیرممکنی را ممکن می سازد ” و سپس اظهار داشت :حقیقتا این سخن معصوم (ع) را هم در تشکیلات کویرتایر و هم در شرکت گلستان می توان نظاره گر بود.

در ادامه جلسه سیدعلی گرامی مدیرعامل گروه اقتصادی گلستان؛ اتفاقی که در کویرتایر درحال رقم خوردن است را ستودنی نامید و خطاب به مهندس زینلی، مدیرعامل شرکت کویر تایر افزود: مسیری را که شما پیمایش می کنید نشات گرفته از اراده انقلابی  شماست.

وی با ذکر این نکته که واژه انقلابی را به واقع در شخص  مهندس  زینلی باید دید و گفت: ایشان نه درشعار بلکه در عمل  با وجود ناملایمت های سیاسی دهه ۸۰ مایوس نشده و به مسیر ادامه داده تا افتخارات کویرتایر را یکی پس از دیگری به کشور معرفی نماید.

مهندس سید علی گرامی از مجموعه کویرتایر به عنوان شرکت فن آورانه و دانش بنیان نام برد و افزود: برای ما جوانها که نه انقلاب را دیده و نه جنگ را درک کرده ایم حضور در جمع پیشکسوتان و دیدن روند شکل یابی و توفیقات کویرتایر عبرت انگیز و درس آموز است .

لازم به ذکر است گروه اقتصادی گلستان با نام مجموعه گلستان  در سال ۱۳۲۹ توسط خاندان گرامی بنیان نهاده شد. که فعالیت خود را با بسته‌بندی و توزیع چای پاکتی به نام چای گلستان آغاز کرد و با گذر زمان و رشد اقتصاد کشور فعالیت‌های «گلستان» با تهیه، تولید و بسته‌بندی بهترین محصولات غذایی گسترش پیدا کرد و هم اکنون تحت عنوان گروه صنعتی فردا در حوزه تولید خودرو با اشتغال ۷۰۰۰ نفر نیز فعالیت دارد.

سید احمد گرامی و سید علی گرامی در بازدی از کارخانه کویر تایر
بازدید مدیران گروه اقتصادی گلستان از کویر تایر
بازدید مدیران گروه اقتصادی گلستان از کویر تایر

بیمارستان هزار تخت خوابی مهدی کلینیک

گفتنی است از اقدامات مهم گروه گلستان در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت، احداث بیمارستان هزار تخت خوابی مهدی کلینیک، به عنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین بیمارستان های کشور است که ساخت آن با سرمایه گذاری گروه اقتصادی گلستان و همت حاج سید محمد گرامی در سال ۱۳۹۱ آغاز شد وهم اکنون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال فعالیت است.

اخبار مرتبط:

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *