اهم اخبار

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی: اقبال بخش خصوصی به صنعت آزمایشگاهی افزایش یافته است

بدون دیدگاه

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از افزایش سهم قابل توجه بخش خصوصی در شبکه آزمایشگاهی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز) معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ابتدا فعالیت خود را با عضوگیری از مراکز و سازمان‌های دولتی آغاز کرد و در طی این سال‌ها توانست تعداد اعضای خود را افزایش دهد.

«رضا اسدی‌فرد»مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه حضور بخش خصوصی در شبکه یکی از اتفاقات خوب چند سال اخیر در حوزه آزمایشگاهی است، بیان کرد: این موضوع نشان دهنده عملکرد رو به رشد شرکت‌ها و آزمایشگاه‌های خصوصی است.

وی با تاکید براینکه، این‌کار حضور بخش خصوصی می‌تواند حوزه آزمایشگاهی کشور را توسعه دهد، افزود: به همین دلیل تلاش می‌کنیم حضور بخش خصوصی در این حوزه را پررنگ‌تر کنیم.

اسدی فر تصریح کرد: تا کنون بیش از ۵۵۰ مجموعه آزمایشگاهی عضو شبکه شده‌اند که بیش از ۱۲ هزار دستگاه خود را در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی به اشتراک گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه، این آزمایشگاه‌ها در حال حاضر نزدیک به ۵۲ هزار آزمون ارائه می‌کنند، گفت: در طول یک سال گذشته، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار خدمت توسط این مراکز به طیف وسیعی از مشتریان از جمله بخش دانشگاهی و صنعت ارائه شده است.

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *