اهم اخبار

آخرین وضعیت ذخایر گندم استان تهران اعلام شد

بدون دیدگاه

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران آخرین وضعیت توزیع آرد و کالاهای اساسی و ذخایر این محصولات در تهران را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از روابط عمومی اداره کل غله وخدمات بازرگانی استان تهران، عباس ارشدی  مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران در مورد سیلوی ورامین واقع در جنوب شرق استان تهران و اهم اقدامات آن واحد طی سه ماهه سوم سالجاری گفت: میزان انتقال گندم سیلوی ورامین از ابتدای مهرماه تا پایان آذر ماه امسال به کارخانجات آرد سازی استان ، مقدار ۱۲۶۵ تن است . 

وی در ادامه گفت:این واحد به منظور حفظ و ارتقاء وضعیت کیفی آرد  و نان و برقراری تعادل قیمتها در بخش کالاهای اساسی ( برنج ، شکر و روغن ) در چهار شهرستان تحت پوشش خود ( ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت ) ضمن حضور دائمی در جلسات کارگروه آرد و نان و کارگروه تنظیم بازار آن منطقه ، نسبت به بازدیدهای موردی و مستمر از واحدهای نانوائی و کارخانجات آرد سازی شهرستان های فوق و ارائه گزارشات مربوطه اقدام نموده است . 

وی گفت: برای حفاظت و حراست بیشتر از مجموعه و مراقبتهای بیشتر از کالاهای اساسی و گندم ذخیره شده در سیلو ، طی ماههای گذشته تدابیر حفاظتی و امنیتی بیشتر و کاملتری انجام شده است.

سرویس خبری: کشاورزی

منبع: اداره کل غله وخدمات بازرگانی استان تهران

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *