اهم اخبار

اقدام موثر زر در تحول صنعت داروسازی کشور، گامی دیگر به جلو از شرکت زرنام

بدون دیدگاه
گروه صنعتی و پژوهشی فرهیختگان زرنام، گام دیگری در راستای توسعه و تنوع محصولات خود برداشت و با تولید مواد اولیه طبیعی و با کیفیت، وارد صنعت داروسازی کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، گروه صنعتی و پژوهشی فرهیختگان زرنام یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی و پژوهشی زر، بعنوان یک شرکت دانش بنیان و بزرگترین پالایشگاه غله کشور و خاورمیانه که از یکسال پیش فعالیت خود را در حوزه دارویی با برند زرفارما آغاز کرده است، با ایجاد و استقرار تجهیزات پیشرفته و ارتقا زیرساخت ها ، ضمن بررسی نیاز بازار داخل و خارج کشور و نیز تعهد بر اجرای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به تولید مواد اولیه با کیفیت طبیعی و با استاندارد GMP دارویی کرده است.

گروه صنعتی و پژوهشی فرهیختگان زرنام در فاز نخست، با اخذ GMP دارویی و کد IRC از سازمان غذا و دارو به تولید محصولاتی از قبیل نشاسته ذرت و مشتقات حاصل از آن شامل نشاسته اصلاح شده ذرت، مالتودکسترین، شربت فروکتوز و شربت گلوکز پرداخته است.

زرنام با بهره گیری از دانش، تخصص، توانمندی و بکارگیری نیروهای جوان کشور به عنوان سرمایه های انسانی در راستای تولید مواد اولیه و اکسپیانت های دارویی با کیفیت و اقتصادی، گامی موثر در تامین نیاز ، استقلال و کاهش ارزبری و ارزآوری کشور برداشته است.

در طرح توسعه شرکت زرنام، پروژه تولید محصولات دانش بنیان دیگری همچون سوربیتول در گرید غذایی و دارویی، دکستروز مونوهیدرات و دکستروز انهیدروز در گرید غذایی، دارویی و تزریقی، در حال اجرا است.

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *