اهم اخبار

مدیرعامل شرکت سابین پروتئین در گفتگو با اگروفودنیوز مطرح کرد: استقبال کشورهای خارجی از گوشت بوقلمون فراوری شده+ویدئو

بدون دیدگاه

مصطفی سمیاری می‌گوید: مزارع پرورش بوقلمون از جهت آزمایش‌های میکروبی برای صادرات این محصول آماده سازی شده‌اند.

جهت مشاهده ویدئو فیلترشکن را خاموش و بر روی مربع پایین فیلم کلیک نمایید

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، مهندس مصطفی سمیاری مدیرعامل شرکت سابین پروتیین در خصوص فعالیت این مجموعه گفت: شرکت سابین پروتئین حدود هفده سال در زمینه تولید و توزیع گوشت بوقلمون فعالیت دارد.

سمیاری عنوان کرد: پرورش بوقلمون در مزارع، تحت نظارت این مجموعه است و با نهاده‌های فرمولاسیون شده پرورش داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه از دو سال گذشته گوشت بوقلمون را به صورت قطعه‌بندی و بسته‌بندی به بازار عرضه می‌کنیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مصرف کنندگان طعم گوشت بوقلمون را نمی‌پسندند، گوشت بوقلمون را فرآوری شده و طعم دار عرضه می‌کنیم و به تازگی کنسرو بوقلمون نیز به سبد کالایی سابین پروتئین اضافه شده است.

مدیرعامل سابین پروتئین با بیان اینکه گوشت بوقلمون اقبال خوبی خارج از ایران دارد در خصوص صادرات این محصول گفت: مزارع پرورش بوقلمون از جهت آزمایش‌های میکروبی برای صادرات این محصول آماده سازی شده‌اند و مجوز صادرات و کد IR نیز دریافت شده است و در حال حاضر به کشور آذربایجان صادرات انجام می‌شود.

مصطفی سمیاری در پایان حضور بازدیدکنندگان خارجی را در نمایشگاه ایران اگروفود مثبت ارزیابی کرد و افزود: کشورهای روسیه، چین، بحرین، عراق، اقلیم کردستان و عمان از گوشت بوقلمون و مواد غذایی فرآوری شده از این محصول استقبال کردند.

سرویس خبری: صنعت غذا

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *