اهم اخبار

مرحله دوم دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو ۴ شهریور برگزار خواهد شد

بدون دیدگاه

مرحله دوم دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و هماهنگی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در تاریخ ۴ شهریور ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. این المپیاد به تایید بنیاد ملی نخبگان نیز رسیده است و مدال‌آوران از جوایز و امتیازات بنیاد بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، تاکنون ۱۱ دوره المپیاد دانش‌آموزی نانو در مراحل مختلف به صورت برگزاری آزمون تئوری در سطح کشور و برگزاری یک اردوی علمی-عملی برای برگزیدگان مراحل تئوری برگزار شده است و برگزیدگان نهایی با توجه به آزمون‌های مرحله عملی معرفی شده‌اند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین برای حفظ سلامتی داوطلبان، آزمون مرحله اول دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو ۴ مردادماه ١۴٠٠ به صورت آنلاین در سایت باشگاه نانو برگزار شد و و ۵۲۴ نفر از بین ۶۲۶۴ داوطلب المپیاد، توانستند نمره حدنصاب برای ورود به مرحله دوم را کسب کنند.

آزمون مرحله دوم این دوره که شامل سوالات چهارگزینه‌ای و تشریحی است، ۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ با حضور منتخبین مرحله اول برگزار خواهد شد.

و در نهایت، مرحله سوم (رقابت پایانی این دوره) با حضور نفرات برتر مرحله دوم و بر اساس شرایط شیوع ویروس کرونا، متعاقبا در سایت باشگاه نانو به آدرس www.nanoclub.ir اعلام می شود.

جوایز دوازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو

گفتنی است به دانش‌آموزانی که موفق به کسب مدال طلا ‌شوند جوایز نقدی شامل سه میلیون و پانصد هزار تومان از سوی ستاد نانو و یک میلیون و پانصدهزار تومان از جانب بنیاد ملی نخبگان اهدا می‌ شود.

همچنین به برندگان مدال نقره دومیلیون و پانصد هزار تومان از جانب ستاد نانو و یک میلیون تومان از جانب بنیاد ملی نخبگان تعلق می‌گیرد و برای آورندگان مدال برنز یک میلیون و پانصد هزار تومان از جانب ستاد نانو و پانصد هزار تومان از طرف بنیاد ملی نخبگان به عنوان جایزه در نظر گرفته شده است.

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *