اهم اخبار

آیین نکوداشت یونس ژائله، کارآفرین و بنیانگذار هلدینگ شیرین عسل برگزار شد+تصاویر

بدون دیدگاه

آئین نکوداشت یونس ژائله، کارآفرین و بنیانگذار هلدینگ شیرین عسل هم‌زمان با زادروز این کارآفرین و از پیشکسوتان صنعت غذایی کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، این مراسم به همت مجمع کارآفرینان ایران و با حضور محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، مرتضی سلطانی، نایب‌رئیس مجمع کارآفرینان ایران و بنیان‌گذار هلدینگ زر، رضا رضایی، بنیان گذار هلدینگ آذین خودرو و عضو هیات مدیره مجمع کارآفرینان ایران، حمیدرضا غزنوی، دبیر کل مجمع به همراه هیات اجرایی و جمع کثیری از کارآفرینان و اعضای مجمع با هدف تقدیر و تشکر از تلاش های وی در پیشرفت و گسترش روز افزون این صنعت در کشور گرامی داشته شد.


گفتنی است یونس ژائله فعالیت تولیدی خود را از سال ۱۳۷۱ با تاسیس واحد تولیدی کوچکی در شهرک صنعتی تبریز که آن موقع جدیدا تاسیس شده بود ، شروع نمود و هم اکنون یکی از بزرگترین شرکت‌های صنعت بیسکویت و شکلات را بنام شیرین عسل هدایت می کند.


یونس ژائله سعد آباد چندین سال متوالی صادرکننده نمونه کشور و اولین کارآفرین نمونه ملی شناخته شده و بخاطر خدماتش به میهن، بارها از مسئولان کشور تقدیرنامه دریافت کرده است.

در پنجمین نمایشگاه تجارت و سرمایه‌گذاری کشورهای اسلامی از ۹ نفر از چهره‌های شاخص و برجسته اقتصادی جهان اسلام تقدیر شد که نام «یونس ژائله سعدآباد» بنیان‌گذار گروه صنایع غذایی شیرین عسل به‌عنوان نماینده ایران در میان آن‌ها دیده می‌شد.

بر اساس این گزارش؛ کارآفرین برتر و دریافت نشان امین الضرب، صنعتگر نمونه سال توسط ریاست جمهوری، واحد نمونه استان آذربایجان شرقی، برند برتر صنایع شیرینی و شکلات به انتخاب مصرف کنندگان، دریافت تندیس نخبگان اقتصادی جهان اسلام از سوی مرکز تجارت بین المللی سازمان همکاری های اسلامی، تندیس واحد برتر صنایع غذایی در چهارمین همایش ملی اهمیت مدیریت بر ایمنی و سلامت از مجلس شورای اسلامی، تندیس صادرکننده ممتاز در روز ملی صادرات، تندیس واحد برتر صنایع غذایی در پنجمین کنفرانس اهمیت مدیریت بر ایمنی و سلامت غذا و تندیس برترین نام نشان ایرانی-صادراتی از وزارت صنعت، معدن و تجارت گوشه ای از افتخارات یونس ژائله است.

سرویس خبری: صنعت غذا

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *