اهم اخبار

اجلاس صنعت شیرینی و شکلات، همزمان با نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران برگزار می شود

بدون دیدگاه

پیش ثبت نام در اجلاس صنعت شیرینی و شکلات، همزمان با نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران برگزار می شود، آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، صنعت شیرینی و شکلات ایران در سال‌های اخیر، به یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصاد صنعت غذا تبدیل شده است. با این حال، پتانسیل‌های این صنعت هنوز به طور کامل شکوفا نشده و سوالاتی در مورد ظرفیت تولید، صادرات و مشکلات تولیدکنندگان مطرح است.

در راستای پاسخ به این پرسش‌ها و با هدف گردهمایی شخصیت‌های تاثیرگذار صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران و توسعه صادرات و روابط بین‌الملل در این حوزه، اولین اجلاس بین‌المللی صنعت شیرینی و شکلات به همت سازمان توسعه تجارت و شرکت ماندگار تجارت شیرین و با همکاری انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران و گروه رسانه‌ای آتا در تاریخ چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ در محل هتل پارسیان استقلال تهران برگزار خواهد شد.

برگزاری این اجلاس همزمان با نمایشگاه، فرصتی برای بحث و بررسی تخصصی چالش‌ها و مسائل کلیدی این صنعت به وجود خواهد آورد و با حضور مسئولین دولتی، نمایندگان تشکل‌های صنفی و فعالان بخش خصوصی، راهکارهای عملی و موثری برای رفع موانع و پیشرفت هر چه بیشتر این صنعت ارائه خواهد شد.

همچنین  در این رویداد تلاش می شود با دعوت از سفرا و  تجار خارجی، فرصتی برای تبادل ایده ها و بینش ها، ایجاد ارتباطات و مشارکت های جدید فراهم گردد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از این رویداد و ثبت نام در اجلاس به سایت شرکت ماندگار تجارت شیرین به آدرس https://iranicf.ir / و یا سایت دبیرخانه اجرایی اجلاس به آدرس https://ataainfo.com/icf /  مراجعه نمایند.

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *