اهم اخبار

استاندار: سودجویان با پخش شایعه واردات به‌دنبال ارزان خریدن برنج مازندران هستند

بدون دیدگاه

استاندار مازندران با بیان این که سودجویی و دلالی در بازار برای خرید محصولات کشاورزی استان یک آسیب محسوب می شود، گفت که سودجویان با پخش شایعه واردات برنج به دنبال خرید ارزان این محصول از کشاورزان هستند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایرنا، یوسف نوری  در جمع هیات های مذهبی شهر سرخرود اظهار کرد: همه تلاش ها بر این است تا دست دلال در بازار محصولات کشاورزی مازندران کوتاه شود.

وی بیان کرد: قرارداد خوبی با مجموعه اتکا منعقد شد تا خرید برنج سفید کشاورزان مازندران در دستور کار قرار گیرد و این امر به نفع کشاورز خواهد بود.

نوری با اشاره به این که حذف واسطه گری برای محصولات کشاورزی مازندران به ویژه برنج و مرکبات به سود تولید کننده و مصرف کننده خواهد بود، گفت: تاکنون برای تحقق این مهم تلاش های خوبی صورت گرفته و این اقدام زمینه رونق تولید و رضایت‌مندی مصرف کننده ها را فراهم می کند.

استاندار مازندران ادامه داد: هیات های مذهبی از ظرفیت خود برای کاهش آسیب های اجتماعی و حفظ محیط زیست به ویژه جنگل‌های هیرکانی استفاده کنند.

وی گفت: مردم مازندران در طول تاریخ از پیروان واقعی پیامبر اسلام (ص) و امامان شیعه بودند و در شرایط کنونی این تفکر در جوانان استان نهادینه شده است.

این مقام مسوول تصریح کرد: برای مازندران افتخار است که توانست یکی از نخستین حکومت‌های علوی ایران را در این استان تشکیل دهد.

نویسنده

رحیمه علیزاده

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *