اهم اخبار

حضور هلدینگ طبیعت سبز در اگروفود ۱۴۰۳ / معرفی دستاوردهای جدید و گسترش صادرات

بدون دیدگاه

هلدینگ طبیعت سبز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده و تامین کننده مواد غذایی که نقش بسیار مهمی در تامین امنیت غذایی کشور دارد، در اگروفود ۱۴۰۳ حضور یافته و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، در اگروفود ۱۴۰۳ ، هلدینگ طبیعت سبز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده و تامین کننده مواد غذایی که نقش بسیار مهمی در تامین امنیت غذایی کشور دارد، در این نمایشگاه حضور یافته و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته است.

هلدینگ طبیعت سبز در این نمایشگاه با دو شرکت تولیدی طبیعت و هایلی و چند شرکت بازرگانی و صادراتی حضوری پررنگ دارد و به معرفی توانمندی ها، تغییرات و پیشرفت های ایجاد شده در زمینه تولید، تامین و صادرات مواد غذایی می پردازد.

همچنین آشنایی با مشتری های جدید و گسترش ارتباط با مشتریان قدیمی از دیگر اهداف حضور این هلدینگ در نمایشگاه اگروفود ۱۴۰۳ است.
تبادل اطلاعات جدید در زمینه فناوری های روز با شرکت های دیگر از دیگر اهداف مورد نظر هلدینگ طبیعت سبز برای شرکت در اگروفود ۱۴۰۳ است.

براساس این گزارش، سی‌ویکمین دوره‌ نمایشگاه ایران آگروفود از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

سرویس خبری: صنعت غذا

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *