اهم اخبار

حمایت فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی ایران از اظهارات اخیر معاون وزیر اقتصاد

بدون دیدگاه

فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی ایران طی پیامی از اظهارات اخیر دکتر امیر سیاح در میزگرد اقتصادی سیما حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز) ، محسن نقاشی ، دبیر فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی ایران در حمایت از امیر سیاح ،معاون وزیر اقتصاد و رئیس هئیت مقررات‌زدایی چنین آورده است : ایشان چه در زمان برنامه پایش و چه در دو سال اخیر که در دولت فعالیت می کنند همواره دلسوزانه و صادقانه پیگیر حل مشکلات تولیدکنندگان کشور بوده اند و انتقاد صریح ایشان در نقد مدیران و مقررات ضد تولیدی قطعا حرف دل تولیدکنندگان است.

به گفته نقاشی جناح ضد تولید که هر روزه با مقررات های لحظه ای که به جز تضعیف و نابودی تولید هدفی ندارند از بیان ایشان که بساط امضاهای طلایی را جمع خواهد کرد آزرده خاطر هستند. لذا فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی ایران ضمن حمایت تمام قد از شفاف سازی ایشان از زحمات و دلسوزی های بلادرنگ دکتر سیاح قدردانی می کند.

امیر سیاح

در ادامه این پیام آمده است : از دولت آینده می خواهیم راهی که دولت سیزدهم برای مقررات زدایی و حذف امضاهای طلایی شروع کرده بود را با قدرت ادامه دهند و مقررات کهنه و دست و پاگیر تولید را هرچه سریعتر حذف کنند و جریان ضد تولید یقین داشته باشند که تولیدکنندگان عهدی راسخ به توسعه و آبادانی میهن عزیز داشته و از فرزندان این آب و خاک که پشتیبانان افسران جبهه اقتصادی کشور هستند حمایت می کنند.

سرویس خبری: صنعت غذا

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *