اهم اخبار

دبیر انجمن صنایع لبنی خبر داد: مطالبات شیر مدارس کارخانجات لبنی پرداخت شد

بدون دیدگاه

رضا باکری اعلام کرد: کارخانه‌های صنایع لبنی کشور می‌توانند برای دریافت مطالبات شیر مدرسه خود از سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۳ به آموزش و پرورش هر استان مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از روابط عمومی انجمن صنایع فرآورده های لبنی، رضا باکری – دبیر انجمن صنایع لبنی – پیش از این خبر داده بود که در اولین نشست شیر مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، سازمان ملی استاندارد، وزارت آموزش و پروش مقرر شد مطالبات مالی سال گذشته کارخانجات لبنی حداکثر ظرف یک هفته (از تاریخ ۲ مردادماه) به شرکت های مجری پروژه پرداخت شود.

به گفته باکری، کارخانجات لبنی اکنون پس از گذشت یک هفته از برگزاری این نشست می‌توانند طبق وعده صورت گرفته مطالبات شیر مدرسه خود را دریافت کنند.

بنا بر این گزارش، در ردیف بودجه سال جاری برای شیر رایگان مدارس بودجه‌ای پیش‌بینی نشده و به گفته دبیر انجمن لبنی در نشست شیر مدارس مقرر شده است که هر چه سریع‌تر طرح شیر مدارس از طریق مراجع ذیصلاح و ذیربط به اطلاع ریاست جمهوری رسانده شود و همچون سال گذشته تقاضای تخصیص اعتبار لازم انجام گیرد.

سرویس خبری: صنعت غذا

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *