اهم اخبار

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان: مشکلی در تامین روغن خوراکی مردم هرمزگان نداریم

بدون دیدگاه

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در تامین و توزیع روغن خوراکی مورد نیاز در استان مشکلی نداریم.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، خلیل قاسمی روز چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان به صورت ویدیو کنفرانسی با فرمانداران استان افزود: برنامه ریزی برای تامین و توزیع کالاهای اساسی در  هرمزگان برای تامین روغن مورد نیاز شهروندان صورت گرفته است.

وی بیان داشت: با مصوبه تنظیم بازار هرمزگان و پیگیری جدی سازمان صنعت معدن و تجارت استان درحال حاضر نمایندگی‌های پخش از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف، اقدام به توزیع روغن نباتی می‌کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان یادآور شد: اولویت برای توزیع روغن با فروشگاه های بزرگ بوده و در این فروشگاه ها روغن موجود است.

قاسمی ادامه داد: تنها کارخانه روغن نباتی حیات هرمزگان که تنها تولید کننده روغن نباتی در استان است، به صورت سه شیفت در حال تولید روغن می‌باشد.

وی ادامه داد: مقررشد با توجه به وجود شرکت های بزرگ حمل و نقل در هرمزگان ایجاد وقفه در زمینه حمل ونقل سیمان به مناطق مختلف هرمزگان طبق مصوب ستاد تنظیم بازار استان پذیرفته نسیت.

قاسمی افزود: طبق مصوبه امروز تنظیم بازار استان فرمانداران با کنترل مبادی خروجی شهرستان ها از هرگونه خروج احتمالی روغن نباتی وسیمان جلوگیری به عمل آورند.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان با اشاره به رصد و پایش مستمر روند تامین و توزیع کالاهای اساسی به‌ویژه روغن نباتی در شرایط فعلی، اظهار کرد: شهروندان هرگونه کمبود کالای یادشده را با سامانه تلفنی ۱۲۴ رسیدگی به شکایت‌ها و گزارش‌های مردمی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه تماس حاصل کنند.

سرویس خبری: استان ها

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *