اهم اخبار

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران: اولویت رئیس جمهور منتخب، بهبود فضای کسب‌و‌کار و رفع تحریم باشد+ویدئو

بدون دیدگاه

مریم تاج‌آبادی می‌گوید: رئیس جمهور منتخب برای حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در زنجیره‌های ارزش جهانی، موضوع رفع تحریم و اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان را با اولویت دنبال کند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، مریم تاج آبادی ابراهیمی گفت: حضور دکتر پزشکیان در اتاق بازرگانی نشان می‌دهد ایشان دغدغه بهبود فضای کسب و کار و معیشت مردم را دارند و انتخاب وزرایی که هدف اصلی آنها نیز کمک به بهبود فضای کسب و کار باشد، گزینه‌های اصلی هستند که انتخاب جوانان پرانرژی در کنار افراد با تجربه به این مهم کمک خواهد کرد.

ابراهیمی با بیان اینکه قانون جهش تولید دانش بنیان اوایل سال ۴۰۲ تصویب شد ولی اجرای آن با مشکل مواجه گردید، افزود: از رئیس جمهور محترم انتظار داریم با بررسی مشکلات و مدیریت مستقیم بر روی این موضوع بر اجرای این قانون تلاش کنند.

وی همچنین با بیان این مطلب که ایران از نظر علمی و فناوری جایگاه بسیار خوبی در منطقه دارد عنوان کرد: انتظار داریم با حمایت‌های مسئولین شرکت‌های دانش بنیان در زنجیره ارزش منطقه قرار بگیرند به این معنی که بهبود فضای کسب و کار، تبادل فناوری و صادرات محصولات دانش بنیان اتفاق بی‌افتد.

مریم ابراهیمی خاطرنشان کرد: فناوری زمانی دارای ارزش افزوده می‌شود که قابلیت تبادل و صادرات داشته باشد و تحریم‌ها باعث شده اند با وجود توانایی‌های زیاد به ارزش افزوده دست پیدا نکنیم.

ویدئو از اتاق بازرگانی ایران

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *