اهم اخبار

مدیرعامل گروه صنایع غذایی نسیم صباح مازند:با صادرات کره حیوانی،کشور را از یک واردکننده به صادرکننده این محصول تبدیل کردیم +ویدیو

بدون دیدگاه

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی”اگروفودنیوز”،علی زائر اومالی در حاشیه سی امین نمایشگاه ایران اگروفود گفت: شرکت صنایع غذایی نسیم صباح واقع در نکا در استان مازندران، حدود ده سال در زمینه تولید کره است که در ابتدا کره گیاهی و مارگارین تولید می کرد و در چند سال اخیر به صورت تخصصی وارد تولید کره حیوانی شده ایم .

مدیرعامل شرکت نسیم صباح بابرندهای حلاوت، لانتانا و شوکت افزود: قبلا کره حیوانی به طور کامل از کشورهایی نظیر نیوزلند، دانمارک و آلمان به کشور وارد می شد،که حدود شش یا هفت ماه بیشتر ماندگاری نداشت. که در نهایت این شرکت تکنولوژی این صنعت را وارد کردیم و کره هایی که تولید می کنیم دو سال ماندگاری دارد.

زائر اومالی گفت: خوشبختانه محصولات این شرکت به کشورهای همسایه نظیر ترکمنستان،عراق، افغانستان و پاکستان صادر می شود و افتخار می کنیم که از واردکننده این محصول به عنوان صادرکننده کره حیوانی فعالیت می کنیم و از خروج ارز در کشور جلوگیری می کنیم.

مدیرعامل شرکت نسیم صباح با بیان اینکه ۳۵۰ نیرو در این شرکت اشتغال دارند، افزود:این شرکت طرح توسعه های زیادی را در دست اقدام دارد که می توان به راه اندازی ماشین آلات تتراپک،تولید شیرخشک، تصفیه روغن،راه اندازی خطوط تولید خامه قنادی و پنیر پیتزا تا پایان امسال اشاره کرد. ضمن اینکه تولید ورق پی اس، افتتاح کارتون سازی در سال گذشته صورت پذیرفت.

این کارآفرین در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص چالش های صنعت غذا گفت: کار تولید در هر کجای دنیا با چالش روبرو است، وقتی وارد تولید می شدیم، خود را آماده کردیم و امیدواریم چالش ها روز به روز کمتر شود.

وی در خصوص انتظار از مسئولین گفت: انتظار این است که از ابلاغ بخشنامه های متعدد خودداری شود و تولیدکنندگان را در راه توسعه و تولید آزاد بگذارند.

اومالی نمایشگاه امسال را بسیار خوب ارزیابی کرد، ولی فضای نمایشگاهی را نسبت به حجم شرکت های متقاضی کوچک عنوان کرد و خواستار عدالت در ابعاد در نظر گرفته شده در بین شرکت های متقاضی شد و پیشنهاد کرد غرفه های بسیار بزرگ به برخی از شرکت ها باعث شده شرکتهای دیگر نتوانند غرفه های درخواستی خود را با متراژ مناسب دریافت کنند.

وی در پایان از مصرف کنندگان خواست به کالاها و اجناس ساخت داخل اعتماد بیشتری کنند و صرف اینکه جنسی خارجی باشد را با کیفیت ندانند چرا که بسیاری از محصولات ایرانی با کیفیت تر از محصولات مشابه خارجی هستند.

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *