اهم اخبار

رئیس هیئت مدیره گروه عازم در گفتگو با اگروفودنیوز مطرح کرد: تولید دکستروز دارویی با گرید تزریقی در شرکت گلشهد و برای اولین بار در خاورمیانه+ویدئو

بدون دیدگاه

محمد نقوی می‌گوید: تاسیس کارخانه دکستروز پودری و تزریقی از برنامه گروه عازم است.

جهت مشاهده ویدئو فیلترشکن را خاموش و بر روی مربع پایین فیلم کلیک نمایید.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، سیدمحمدتقی نقوی، رئیس هیئت مدیره گروه عازم، در خصوص معرفی این گروه به خبرنگار ما اظهار داشت: شرکت‌های شهدینه و گلشهد با تجربه‌ای بیش از سی سال در صنعت فرآوری و پالایش غلات گندم و ذرت فعالیت دارند و از طرفی منظور توسعه زنجیره ارزش گروه، در حال احداث کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان نیز هستیم.

او افزود: شرکت‌های زیرمجموعه گروه عازم، از جمله گلدینه، با رسالت تولید روغن‌های خوراکی گیاهی با برندهای گلشهداویل در حوزه‌های صنعت و خانوار و برند دلما در حوزه خانوار در حال فعالیت هستند. همچنین، خط تولید دکستروز پودری با گرید‌های غذایی، دارویی و تزریقی نیز در مرحله نصب ماشین‌آلات قرار دارد که برای اولین بار در خاورمیانه به تولید دکستروز با گرید تزریقی پرداخته خواهد شد.

نقوی درباره استراتژی‌های بازاریابی گروه، نقوی اظهار کرد: تامین مواد اولیه با کیفیت برای تولید داخلی و صادرات منطقه از اساس فعالیت ماست. محصولاتی همچون گلوکز، نشاسته، مالتودکسترین و گلوتن تحت برندهای گلشهد و شهدینه را صادر می‌کنیم و برنامه‌های مدوین و سنگینی در آینده برای صادرات دکستروز تزریقی به بازارهای فرامنطقه و حتی اروپا را نیز در دستور کار داریم.

وی نمایشگاه ایران اگروفود ۱۴۰۳ را مثبت ارزیابی نمود و اظهار کرد: حضور تولیدکنندگان، فعالان صنعت پخش و مصرف کنندگان در این نمایشگاه به ارتقاء ارتباطات موثر بین آنها کمک می‌کند. امیدواریم که با توجه به تولیدات کشور، آینده خوبی برای صنعت غذا و کشاورزی در منطقه قرار بگیرد.

سیدمحمدتقی نقوی در پایان از مشارکت همه فعالان و تولیدکنندگان در نمایشگاه تشکر کرد و افزود: استقبال گسترده بازدیدکنندگان و فعالین از نمایشگاه، گواه همین موضوع است

سرویس خبری: صنعت غذا

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *