اهم اخبار

مدیر بین‌الملل شرکت راهکار تجارت در گفتگو با اگروفودنیوز مطرح کرد: شرایط آسان صادرات مواد غذایی به روسیه+ویدئو

بدون دیدگاه

محمدرضا تقوی گفت: با تسهیلات گمرکی در نظر گرفته شده از طرف روسیه برای واردات مواد غذایی ایرانی، صادرات به این کشور برای ایرانیان تسهیل یافته است که بهره‌مندی از بازار میلیونی کشور روسیه را در پی دارد.

جهت مشاهده ویدئو فیلترشکن را خاموش و بر روی مربع پایین فیلم کلیک نمایید.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، محمدرضا تقوی مدیر بین‌الملل شرکت راهکار تجارت در خصوص بازار روسیه برای شرکت‌های صنایع غذایی ایرانی به خبرنگار ما گفت: بازار روسیه به لحاظ وسعت و جمعیت، یکی از جذاب ترین و بزرگترین بازارهای هدف برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان در سطح بین المللی است.

تقوی ضمن اشاره به تغییراتی که در منطقه سی آی اس ایجاد شده و شرایط کشور روسیه، بیان کرد: حذف رقبای ایرانی در حوزه صنعت غذا، بازار کشور روسیه برای شرکت‌های ایرانی بسیار دست یافتنی تر از گذشته کرده است.

وی گفت: شرکت راهکار تجارت با رصد بازار و پیش بینی موارد مختلف و با حمایت سازمان توسعه تجارت و دیگر ارگان‌های دولتی اقدام به برگزاری نمایشگاه هایی برای حضور شرکت‌های ایرانی به جهت ارائه توانمندی های خود کرده است.

مدیر بین‌الملل شرکت راهکار تجارت با بیان اینکه حضور در رویدادهای تخصصی مانند نمایشگاه world food روسیه که در شهر مسکو برگزار می‌شود امکان سرمایه‌گذاری را برای شرکت‌های ایرانی هموار می‌کند، افزود: وجود تحریم‌های روسیه به شرکت‌های ایرانی این فرصت را می‌دهد تا با ارائه کالای خود به مخاطبین تخصصی، فروش محصولات خود را گسترش دهند.

وی اظهار کرد: با تسهیلات گمرکی در نظر گرفته شده از طرف روسیه برای واردات مواد غذایی ایرانی، صادرات به این کشور برای ایرانیان تسهیل یافته است که بهره‌مندی از بازار میلیونی کشور روسیه را در پی دارد.

محمدرضا تقوی در پایان گفت: تسهیلاتی و یارانه نمایشگاهی نیز از طرف سازمان توسعه تجارت و شهرک‌های صنعتی نیز برای شرکت کنندگان ایرانی در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

سرویس خبری: صنعت غذا

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *