اهم اخبار

مدیر فروش شرکت راشین در گفت‌وگو با اگروفودنیوز: تولیدکنندگان انتظار جلوگیری از بروکراسی اداری از دولت دارند

بدون دیدگاه

ایرج رنج پور گفت: تسهیلات بانکی و تسریع در امور اداری در راستای حمایت از تولیدکنندگان خواسته ما است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، ایرج رنج پور در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه شیرینی و شکلات از فعالیت سه دهه ای شرکت در تولید و فرآوری آجیل و خشکبار خبر داد و گفت شرکت راشین با شرکت های هواپیمایی، راه اهن و کترینگ همکاری کرده و بعد از شیوع کرونا نیز با بسیاری از ارگان های دولتی همکاری خود را گسترش داده است.

وی سبد کالایی این شرکت را انواع خشکبار در بسته بندی خانواده و کودک، آجیل مخلوط و پسته و تخم آفتابگردان عنوان کرد و گفت: به بسیاری از کشور های همسایه از جمله پاکستان، عراق، ترکیه، جمهوری آذربایجان و افغانستان صادرات داریم.

رنج پور افزود: محصولات جدید شرکت راشین از جمله پاپکورن و میوه خشک با طعم جدید از فعالیت هایی است که نتیجه پژوهش های واحد تحقیق و توسعه این شرکت می باشد.

مدیر فروش شرکت راشبن از ورود این شرکت به عرصه بسته بندی حبوبات خبر داد و گفت: هدف از حضور در نمایشگاه معرفی محصولات به مصرف کنندگان و شرکت ها است.

وی در خصوص حمایت دولت از تولیدکنندگان گفت: حمایت های بانکی و تسهیلات و تسریع در امور اداری و جلوگیری از بروکراسی از خواسته های ما از دولت محترم است.

این مسئول شرکت در پایان ضمن اشاره بر همکاری با فروشگاه های اتکا و رفاه برای حضور در سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای اعلام آمادگی کرد.

نویسنده

ملیکا غضنفری

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *