اهم اخبار

مدیر فروش شرکت راشین در گفت‌وگو با اگروفودنیوز: تولیدکنندگان انتظار جلوگیری از بروکراسی اداری از دولت دارند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

ایرج رنج پور گفت: تسهیلات بانکی و تسریع در امور اداری در راستای حمایت از تولیدکنندگان خواسته ما است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، ایرج رنج پور در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه شیرینی و شکلات از فعالیت سه دهه ای شرکت در تولید و فرآوری آجیل و خشکبار خبر داد و گفت شرکت راشین با شرکت های هواپیمایی، راه اهن و کترینگ همکاری کرده و بعد از شیوع کرونا نیز با بسیاری از ارگان های دولتی همکاری خود را گسترش داده است.

وی سبد کالایی این شرکت را انواع خشکبار در بسته بندی خانواده و کودک، آجیل مخلوط و پسته و تخم آفتابگردان عنوان کرد و گفت: به بسیاری از کشور های همسایه از جمله پاکستان، عراق، ترکیه، جمهوری آذربایجان و افغانستان صادرات داریم.

رنج پور افزود: محصولات جدید شرکت راشین از جمله پاپکورن و میوه خشک با طعم جدید از فعالیت هایی است که نتیجه پژوهش های واحد تحقیق و توسعه این شرکت می باشد.

مدیر فروش شرکت راشبن از ورود این شرکت به عرصه بسته بندی حبوبات خبر داد و گفت: هدف از حضور در نمایشگاه معرفی محصولات به مصرف کنندگان و شرکت ها است.

وی در خصوص حمایت دولت از تولیدکنندگان گفت: حمایت های بانکی و تسهیلات و تسریع در امور اداری و جلوگیری از بروکراسی از خواسته های ما از دولت محترم است.

این مسئول شرکت در پایان ضمن اشاره بر همکاری با فروشگاه های اتکا و رفاه برای حضور در سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای اعلام آمادگی کرد.

ملیکا غضنفری

نویسنده

ملیکا غضنفری

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *