اهم اخبار

مدیر بازاریابی زرفروکتوز در گفت‌وگو با اگروفودنیوز: صنایع تبدیلی نیاز به حمایت بیشتر دولت دارند+ویدئو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

هادی حداد معتقد است دولت باید از صنایع تبدیلی به عنوان سرشاخه صنعت کشور حمایت بیشتری بنماید.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، هادی حداد مدیر بازاریابی و فروش زرفروکتوز در حاشیه دومین همایش صنایع لبنی کشور در خصوص فعالیت این مجموعه به خبرنگار ما گفت: مجموعه زرفروکتوز به عنوان بزرگترین پالایشگاه غلات کشور با تولید روزانه ۲هزار تن انواع محصولات فعالیت دارد.

حداد عنوان کرد: مشکلات منطقه‌ای، نوسان نرخ ارز و دشواری در واردات، زنجیره تامین صنایع مختلف از جمله صنعت لبنیات را دچار چالش قرار کرده است که مجموعه دانش بنیان زرفروکتوز با توجه به رسالت خود، تامین مواد اولیه شرکت‌ها را بر عهده دارد.

وی بیان کرد: مجموعه زرفروکتور طی یکسال گذشته موادی را که واردات آن با مشکلاتی مواجه بود و یا ارزبری داشتند را با قیمت تمام شده کمتر وارد بازار کرده است تا دغدغه صنعت لبنیات را که کاهش سرانه مصرف لبنیات در خانوار است را برطرف نماید.

این غعال صنعت خاطرنشان کرد: اگر ماده اولیه با قیمت کمتر در اختیار تولیدکننده قرار گیرد، بخش بزرگی از دغدغه صنعتگران رفع، زنجیره تامین کامل و کالا با قیمت تمام شده کمتری وارد بازار می‌شود.

هادی حداد در پایان گفت: مجموعه زر با پتانسیل نیروی های جوان و زبده چالش‌های فنی، تکنیکی و ورود محصول جدید را پشت سر می‌گذارد با حمایت بیشتر دولت از صنایع تبدیلی به عنوان سرشاخه دیگر صنایع، بهتر می‌توانند رسالت خود را انجام دهند.

سرویس خبری: صنعت غذا

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *