اهم اخبار

مدیر پروژه نمایشگاه worldfood مسکو در گفتگو با اگروفودنیوز مطرح کرد: سه ویژگی اصلی نمایشگاه موادغذایی روسیه + ویدئو

بدون دیدگاه

سینا کرمی می‌گوید: دستیابی به بازارهای صادراتی جدید با حضور در نمایشگاه worldfood مسکو برای تجار ایرانی محقق می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)؛ سینا کرمی مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی world food مسکو برگزاری سی و سومین دوره این نمایشگاه را در ماه سپتامبر از ویژگی مهم آن برشمرد و گفت: حضور پاویون کشورهای آفریقایی مانند مصر، تونس، الجزایر، مراکش و کشورهای آسیای شرقی مانند تایلند و ویتنام فرصتی مناسب برای تجار ایرانی است.

کرمی در خصوص دیگر ویژگی این نمایشگاه گفت: به جز کشور روسیه بازدیدکنندگانی از کشورهای CIS نیز حضور دارند که صادرکنندگان می‌توانند این حوزه جغرافیایی را نیز به عنوان هدف صادراتی در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود نمایشگاه در فضایی بیش از ۱۶هزار مترمربع برگزار شود، افزود: به دلیل استقبال زیاد، علاقمندان برای دریافت موقعیت مکانی بهتر هر چه سریع‌تر اقدام به ثبت نام نمایند.

مدیر پروژه نمایشگاه worldfood مسکو ضمن بیان اینکه سال گذشته حدود ۱۱۰۰ شرکت کننده و ۲۰۱۵۰نفر بازدیدکننده حضور داشتند، عنوان کرد: پیش بینی می‌شود امسال نمایشگاه بیش از ۱۵۰۰ شرکت‌کننده و ۳۰هزار بازدیدکننده داشته باشد.

سینا کرمی در پایان گفت: علاقمندان به شرکت در نمایشگاه روسیه با شماره ۴۲۹۱۷۰۰۰ داخلی(۱۱۴)، (۱۱۵) و (۱۳۳) با شرکت راهکار تجارت در ارتباط باشند.

سرویس خبری: صنعت غذا

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *