اهم اخبار

مدیرعامل شرکت فرآورده های گوشتی رباط مطرح کرد: مذاکرات تجاری بصورت مجازی با امکانات موجود برای مکالمه تصویری در نمایشگاهها به جای حضور عموم

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مهندس مصطفی عبدالهی مذاکرات تجاری بصورت مجازی را در شرایط کنونی فرصت تلقی کرد و خواستار تخصصی بودن بازدیدهای نمایشگاهی در شرایط فعلی شد.

مدیرعامل شرکت فرآورده های گوشتی رباط در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز) گفت: پاندومی کرونا تمام الگوریتم های متداول برای پیش بینی ها ، تمام الگوی های فکری و رفتاری و اکثر مدل های کسب و کار رو به چالش کشید. اعتقاد دارم باید از وضعیت مثبت به این اتفاق بزرگ نگاه کنیم تا بتوانیم در کوتاه ترین زمان خودمان را با شرایط جدید سازگار کنیم به نوعی هنر آب زیستن رو اجرا کنیم.

وی افزود: آب را در هر ظرفی بریزیم شکل همان ظرف رو به خودش میگیرد و جنس، اندازه و رنگ ظرف برای آب اهمیتی ندارد. سنگ کوچک یا بزرگ، شن یا خاک ، کوه یا تپه مهم نیست برای آب رفتن و پیوستن به دریاست که اهمیت دارد ما هم بعنوان اشرف مخلوقات یه قابلیت منحصر به فرد داریم و آن این هست که شکست ناپذیریم نسبت به چالش ها و تاریخ گواه این ادعا هست راه مواجه شدن با این مسئله این هست که دقیقا مثل خود کرونا عمل کنیم. این بدان معناست که خارج از الگوهای فکری گذشته فکر و عمل کنیم .

وی افزود: اگر در شرایطی هستیم که نمی توان نمایشگاه را بصورت حضوری برگزار کنیم هیچ اشکالی ندارد که شرایطی را فراهم کنیم که نمایشگاه بصورت مجازی برگزار شود . مذاکرات تجاری بصورت مجازی با امکانات موجود برای مکالمه تصویری !! دید و بازدید ها بصورت مجازی و …

عبدالهی ادامه داد: اتفاقا این اتفاق محاسنی هم دارد اینکه قبل از ایجاد ارتباط برای مذاکره، حتما باید اطلاعاتی که در اختیار بازدید کننده قرار گیرد تا با مطالعه و هدفمند به مذاکره بپردازد و به بیان دیگر بازدید کنندگان غیر تخصصی که تعداد کمی هم معمولا در نمایشگاه ه نبودند دیگر حضور نخواهند داشت .

مدیرعامل شرکت فراورده های گوشتی رباط افزود : این امر باعث می شود از کسانیکه بی جهت سئوال میپرسند و فقط برای جمع کردن اشانتیون میایند جلوگیری شود و در وقت و زمان که ارزشمند ترین گوهر هر کسی است صرفه جویی شود. اتفاقا این عمل باعث میشه کمتر محیط زیست رو آزار دهیم.

مهندس مصطفی عبدالهی در ادامه گفت : بنده هم می پذیرم عدم برگزاری حضوری نمایشگاهها صدماتی هم دارد از جمله کاهش اشتغال و افزایش بیکاری ولی من اعتقاد دارم می توان این تهدید را به فرصت تبدیل کرد و با اشتغالزایی چند متخصص IT ، فیلم بردار ، عکاس و … این خسارت را هم جبران کرد.

وی در پایان گفت: به دوستانمان در عرصه نمایشگاه پیشنهاد میکنم خودشان شرایطی را بوجود بیاورند تا حضور و اجتماعات را هر چه می توانند کاهش دهند و باید همه نسبت به گوهر جان انسان ها احساس مسئولیت کنیم.

گفتنی است بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی،مواد غذایی ماشین آلات و صنایع وابسته (ایران اگروفود ۲۰۲۰) در تاریخ ۱۳ الی ۱۶ مهر ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی برگزار می شود.

این رویداد امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به شرایط خاص کرونایی تنها با کارت دعوت و با حضور بازدیدکنندگان تخصصی همراه خواهد بود .

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *