اهم اخبار

معاون رییس جمهور برزیل: صادرات میوه و اوره در دستور کار ایران و برزیل

بدون دیدگاه

معاون رییس جمهور برزیل گفت: در نشستی که با وزیر کشاورزی ایران داشتیم درباره صادرات میوه و اوره از ایران به برزیل صحبت کردیم.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، ژرالدو آلکمین، معاون رییس جمهور برزیل در همایش تجاری ایران و برزیل در اتاق بازرگانی ایران ضمن تشکر از سفارت های دیگر کشورهای آمریکای جنوبی برای حضور در این نشست و سفیران پیشین ایران و برزیل گفت: پیشینه دوستی ایران و برزیل به ۱۲۰ سال می رسد.  من با هدف ارتقای روابط در زمینه های پتروشیمی، غذا، انرژی و همکاری با وزارت خارجه برای از بین رفتن موانع و پیدا کردن راه حل برای صادرات و واردات اینجا هستم.

وی افزود: برزیل مایل به افزایش واردات از ایران است و دیروز در نشستی که با وزیر کشاورزی ایران داشتیم در مورد تجارت میوه صحبت کردیم و در زمینه واردات اوره از ایران و ماشین های کشاورزی هم صحبت شد.

صادرات میوه و اوره در دستور کار ایران و برزیل

معاون رییس جمهور برزیل گفت: بخشی از جهان رو به پیر شدن هستند و ما مجبوریم با استفاده از دارو جهان را به سمت جوان بودن پیش ببریم.

وی اضافه کرد: ایران و برزیل در زمینه گردشگری هم می توانند فعالیت داشته باشند برزیل در تلاش برای تسهیل اعطای ویزا به ایرانی هاست.

آلکمین در نهایت گفت: تجارت ایران و برزیل قدمت زیادی دارد و کلمه کاروان در تجارت ایران ریشه ای قدیمی دارد و ما خواهان آن هستیم که از طریق سنت ها روابط را گسترش دهیم./ایلنا

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *