اهم اخبار

نماینده گروه صنعتی مینو بر سکوی نخست مسابقات ورزشی کارگران شرکت‌های جهان ایستاد

بدون دیدگاه

از فرشاد کردلو مدال‌آور طلائی شرکت مینو که در مسابقات ورزشی شرکت‌های جهان موفق به کسب ۴ مدال طلا شده است استقبال بعمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، در مراسمی که به همین منظور صبح سه‌شنبه در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و با حضور میثم راسخ مدیرعامل شرکت کارگزاری آتیه سازان مینو به نمایندگی از علیرضا عباسیانفر مدیرعامل گروه صنعتی مینو و شماری از مدیران ستادی گروه صنعتی مینو برگزار شد از فرشاد کردلو، افتخار آفرین مسابقات جهانی شرکت‌های جهان (WCSG) استقبال بعمل آمد.


مسابقات قهرمانی کارگران جهان ۲۰۲۳ مکزیک که در ۱۵ و ۱۶ آذر با حضور شرکت کنندگانی از سراسر جهان در شش رشته دوومیدانی، شنا، والیبال ساحلی، بسکتبال، فوتسال و پینگ پونگ برگزار شد، فرشاد کردلو نماینده گروه صنعتی مینو در ماده‌‌های ۱۰۰، ۲۰۰، ۴۰۰ متر و دوی ۴ در ۱۰۰ متر امدادی رشته دو و میدانی، ۴ مدال طلا را بر گردن آویخت و طلایی‌ترین ورزشکار ایران در این بازی‌ها بود.

در حاشیه این مراسم دکتر راسخ اظهار داشت: اهتزاز پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در این تورنمنت مایه مباهات گروه صنعتی مینو بود و درخشش آقای کردلو با ۴ مدال طلا افتخاری است که آن را به جامعه ورزشی، خانواده بزرگ مینو و خانواده وی تبریک می‌گوییم.

سرویس خبری: صنعت غذا

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *