اهم اخبار

رئیس جهاد کشاورزی تهران: نیاز روزانه گوشت مرغ در استان تهران ۱۴۰۰ تن است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

جبرئیل برادری نیاز روزانه گوشت مرغ استان تهران را ۱۴۰۰ تن اعلام کرد و گفت: ۴۰ درصد این میزان با قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار به صورت عمده و خرده توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان تهران؛ برادری رئیس جهاد کشاورزی تهران گفت: جهاد کشاورزی استان تهران با تلاش‌های شبانه روزی و جلسات مستمر با اتحادیه‌های کشتارگاه‌های مرغ و ماهی و سایر تشکل‌ها، روزانه ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ تن گوشت مرغ گرم در استان تهران توزیع می‌کند.

به گفته او، علی رغم اظهارات برخی مسئولان، جهاد کشاورزی تنها متولی تامین و مدیریت عرضه با قیمت مصوب در مراکز عمده و خرده فروشی میادین میوه و تره بار است.

برادری قیمت هرکیلو مرغ در میادین را ۷۳ تا ۷۸ هزار تومان اعلام کرد و افزود: روزانه ۳۰۰ تن مرغ منجمد در سطح میادین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شهرستان‌ها درحال عرضه است.

رئیس جهاد کشاورزی تهران نیاز روزانه گوشت مرغ استان تهران را ۱۴۰۰ تن اعلام کرد و گفت: ۴۰ درصد این میزان با قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار به صورت عمده و خرده توزیع می‌شود و هیچگونه کمبود یا محدودیتی در توزیع نداریم.

او از عرضه گسترده گوشت قرمز خبر داد و گفت: اکنون گوشت قرمز گوسفندی در راستای تنظیم بازار به صورت شقه با قیمت هر کیلوگرم ۲۸۲ هزار تومان، گوشت قرمز گوساله به صورت بسته بندی با قیمت ۲۹۹ هزار تومان و گوشت قرمز گوساله و گوسفند منجمد قطعه بندی با قیمت هر کیلو ۲۱۵  تا ۲۲۰ هزار تومان توزیع می‌شود.

برادری با بیان اینکه توزیع گوشت قرمز و مرغ بدون محدودیت در حال انجام است، گفت: این اقلام با هدف سهولت در دسترسی شهروندان، علاوه بر میادین، در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شهرستان‌ها در حال توزیع است.

او از برخورد جدی بازرسان جهاد کشاورزی استان تهران با هرگونه سودجویی و عرضه خارج از شبکه در آستانه شب یلدا خبر داد.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *