اهم اخبار

وبینار آموزشی میکروبیولوژی کاربردی شیر و فرآورده ها برگزار می شود

۱ دیدگاه

وبینار آموزشی میکروبیولوژی کاربردی شیر و فرآورده ها توسط دکتر شهریار دبیریان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، دکتر شهریار دبیریان، مدرس این دوره می باشد. وی دامپزشک و مدرس دانشگاه، عضو کمیته دائمی بهداشت میکروبیولوژی شیر و فرآورده ها فدراسیون بین المللی شیر، رئیس کمیته فنی ISIRI/TC34/SC5 MILK&MILK PRODUCTS سازمان ملی استاندارد، کارشناس استاندارد و مشارکت در تدوین۱۰۰ استاندارد ملی و ۱۴ استاندارد بین المللی و عضو کمیته تخصصی بهداشت مواد غذایی سازمان نظام دامپزشکی می باشد.

محتوای دوره این وبینار، میکروارگانیزم های مهم در شیر خام و اهمیت شناسایی آنها، روش های جداسازی میکروارگلنیزم ها در محصولات لبنی، تفسیر چگونگی شناسایی میکروب ها در محیط های کشت جامد و مایع، تعیین زمان ماندگاری با توجه به فعالیت میکروب ها در محصولات، روش های تشخیص سریع میکروبی، تاثیر فرآیند ها(حرارتی و انجماد) بر میکروارگانیزم ها، شناسایی HHRS در محصولات فرا دما است.

به گزارش اگروفودنیوز، مسئولین فنی شرکت ها، مدیران کیفیت، کارشناسان آزمایشگاه، کارشناسان میکروبیولوژی و تمامی علاقمندان به کسب اطلاعات در حوزه لبنیات می توانند در این وبینار شرکت کنند.

زمان برگزاری این وبینار پنج شنبه و جمعه، ۱۴ و ۱۵ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ از ساعت ۱۲ الی ۱۸ و دارای ۱۰ امتیاز بازآموزی می باشد.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۰۴۴۱۹۴۹۱۹ در واتساپ یا تلگرام در ارتباط باشید. همچنین آدرس صفحه اینستاگرام این وبینار livsa_advisors_group می باشد.

بعدی

نوشته های مرتبط

نظر برای این مطلب

  1. محمدعلی اکبرزاده says:

    باسلام بسیار عالی است خصوصا که بنده ازنظزشغلی بسیارنیازمنداین اطلاعات علمی هستم.کارمندسازمان جهادکشاورزی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *