اهم اخبار

دوره آموزشی میکروبیولوژی کاربردی شیر و فراورده‌ها و شناسایی آلودگی میکروبی در کارخانجات لبنی برگزار می‌شود

بدون دیدگاه

وبینار آموزشی میکروبیولوژی کاربردی شیر و فرآورده‌ها و شناسایی آلودگی میکروبی در کارخانجات لبنی توسط دکتر شهریار دبیریان و مهندس علی محمودی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، دکتر شهریار دبیریان دکترای تخصصی بهداشت مواد غذایی، کارشناس رسمی استاندارد و مشارکت در تدوین بیش از ۱۰۰ استاندارد ملی شیر و فراورده ها، ۳۰ سال سابقه در صنعت شیر، عضویت در کمیته بهداشت میکروبیولوژی فدراسیون بین المللی شیر می‌باشد.

مهندس سید علی محمودی مدرس دوره های مربوط به آزمایشگاه های شیمی و میکروبی شیر و فرآورده های لبنی، مدیر ارشد آزمایشگاه شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان است.

زمان برگزاری این وبینار سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۱۷ و ۱۸ خرداد ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۵ به صورت آنلاین و مجازی می باشد، که پس از ثبت نام، نام کاربری و رمز ورود در اختیار شرکت کننده محترم قرار داده می شود.

مهلت ثبت نام : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۳۵۹۷۲۰۰۱۹ در ارتباط باشید. همچنین مبلغ ثبت نام در این وبینار آموزشی ۴۰۰هزار تومان است.

بر اساس این گزارش، مخاطبین دوره مدیران کیفیت، مدیران و کارشناسان آزمایشگاه، مدیران تولید، مدیران واحد تحقیق و توسعه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌باشند و دارای ۱۰ امتیاز بازآموزی از سازمان غذا و دارو است.

سرویس خبری: رویدادهای صنایع غذایی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *