اهم اخبار

تخلیه ۴۹۰۰ تن روغن خام خوراکی در اسکله خصوصی مازندران

بدون دیدگاه

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان این مطلب گفت: ۴۹۰۰ تن روغن خام شرکت بازرگانی دولتی ایران برای اولین بار در یک اسکله خصوصی توسط خط لوله به صورت مستقیم در مخازن تحت کلید شرکت صدرا تخلیه گردید.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا؛ عباسعلی وفائی نژاد این اقدام را در راستای حمایت دولت از بخش خصوصی در کنار قابلیت های موجود بنادر استان برشمرد و تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی با توجه به نگاه ویژه دولت در راستای توسعه ظرفیت های تجاری و اقتصادی و بهره مندی از توان بخش خصوصی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه چنین  برنامه عملیاتی موجبات انگیزش لازم برای سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت های استان خواهد شد گفت: قطعا تجربه موفق بخش خصوصی در کنار فعالیت های بخش های دولتی موجبات هم افزایی بیشتر برای شکوفایی اقتصاد استان را در بر خواهد داشت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران به ضرورت توسعه فعالیت های تجاری و بندری اشاره کرد و گفت: توسعه زیرساخت ها و سرمایه گذاری بخش خصوصی می تواند منجر به ایجاد بستر مبادلات تجاری اعم از صادرات و واردات و توسعه حمل و نقل، تامین مایحتاج کالاهای اساسی، تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی و ایجاد و توسعه فضای کسب و کار شود.

وفائی نژاد با اشاره به موقعیت ویژه استان مازندران در مبادلات تجاری با کشورهای حوزه کاسپین به روند رو به رشد تامین کالاهای اساسی از جمله گندم و روغن از شمال کشور اظهار کرد: در ۱۰ ماهه اول سال جاری تاکنون ۹۰ کشتی برای تامین کالاهای اساسی وارد بنادر استان شده که مجموعا ۳۰۲ هزار تن گندم و ۱۰۰ هزار تن روغن خام خوراکی ترخیص و جهت مصارف نهایی تحویل واحدهای تولیدی استان و کشور گردیده است.

سرویس خبری: استان ها

منبع: ایسنا

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *