اهم اخبار

نوشابه‌خورها روی بازار را کم کردند

بدون دیدگاه

مصرف‌کنندگان در سه ماهه دوم علیرغم افزایش قیمت‌ها تمایل کوکاکولا را داشتند. این غول نوشیدنی اعلام کرد درآمد خالص تقریباً سه درصد افزایش یافته و به ۱۲.۳۱ میلیارد دلار رسیده است که فراتر از انتظارات تحلیلگران بود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از رویترز؛ کوکا کولا پیش‌بینی‌های سالانه فروش و سود خود را افزایش داد و این نشان داد که مصرف‌کنندگان مایلند برای نوشابه‌های گازدار، نوشیدنی‌های انرژی‌زا و آب‌میوه‌های گران‌تر این غول نوشیدنی بیشتر در بازارهای بین‌المللی هزینه کنند.

میانگین قیمت فروش این شرکت در سه ماهه دوم ۹ درصد افزایش یافت. با این حال، کوکاکولا شاهد کاهش یک درصدی حجم در منطقه آمریکای شمالی بود زیرا مصرف کنندگان همچنان در مخارج خود محتاط هستند.

پپسی، به عنوان رقیب کوکاکولا، برآوردهای درآمد سه ماهه دوم را از دست داد زیرا افزایش مکرر قیمت و رقابت از سوی برندهای دیکر منجر به کاهش فروش تنقلات و نوشابه‌های گازدار آن عمدتاً در ایالات‌متحده شد.

کوکاکولا پیش‌بینی کرده بود که فروش ارگانیک مالی ۲۰۲۴ بین ۹ تا ۱۰ درصد رشد کند، در حالی که پیش‌بینی‌های قبلی آن افزایش ۸ تا ۹ درصدی بود. این شرکت انتظار دارد که سود تعدیل شده در سال مالی ۲۰۲۴ بین ۵ تا ۶ درصد افزایش یابد، در حالی که پیش‌بینی قبلی آن افزایش ۴ تا ۵ درصدی بود.

بر اساس گزارش رویترز، درآمد خالص سه ماهه دوم کوکاکولا با ۲.۹ درصد افزایش به ۱۲.۳۱ میلیارد دلار رسید.

سرویس خبری: بین الملل

منبع: رویترز

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *