اهم اخبار

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی الهام شبستر در گفتگو با اگروفودنیوز: صادرات برندهای اندیا و یونی فانیلی به کشورهای همسایه از عراق تا روسیه +ویدیو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیرعامل شرکت الهام شبستر تعامل فروشگاههای زنجیره ای با کارخانجات را ضعیف ارزیابی کرده و می گوید : ادامه این روند باعث نارضایتی و استقبال مصرف کنندگان خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، خسرو دلربا  ضمن تقدیر از کیفیت بیست و یکمین نمایشگاه شیرینی و شکلات  نسبت به سال های گذشته گفت: ساعت شروع نمایشگاه خیلی زود هنگام بود و این موضوع روی  بازدید از نمایشگاه تاثیر گذاشته بود.

وی  افزود: صنایع غذایی الهام شبستر از سال ۱۳۷۸ شروع به کار کرده و با برند آندیا محصولات خود را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کرده است.

دلربا خاطر نشان کرد: طی این ۲۴ سال با ذائقه مردم بیشتر آشنا شدیم تا بتوانیم برند یونی فانیلی را که محصولی متفاوت تر از محصولات موجود در کشور است را عرضه کنیم، این برند کیفیت و طعم خیلی متفاوت از شکلات را با شعار لذتی منحصر به فرد به دوستاران ارائه می‌کند.

مدیرعامل شرکت الهام شبستر ادامه داد:  این شرکت نمایندگی هایی در شهرهای آذربایجان شرقی و غربی ، اردبیل و تهران برای ارائه به مشتریان دارد و با توجه به استقبال از این محصولات در نمایشگاه در نظر داریم  نمایندگی در بقیه استان‌ها نیز به زودی اضافه کنیم.، لذا علاقمندان از طریق سایت آندیا و یونی فانیلی و پیج اینستاگرام هم می‌تواند برای دریافت محصولات اقدام کنند.

این فعال صنعت شیرینی و شکلات در خصوص عدم همکاری موثر فروشگاههای زنجیره ای با تولیدکنندگان گفت: فروشگاه‌های زنجیره ای باعث دور شدن تولید کننده از مصرف‌کنندگان می‌شوند. درخواست قیمت پایین برای تخفیفات فروشگاهی خود دارند و تولیدکننده هم بدون سود نمی‌تواند کار کند.

ما هم مثل دیگر شرکت‌ها مجبوریم در این مجموعه ها حضور داشته باشیم ولی سعی می‌کنیم با مذاکرات این اختلافات را به حداقل برسانیم تا مصرف‌کننده هم با قیمت بالاتر محصول را تهیه نکند.

دلربا افزود: برند آندیا به کشورهای همسایه صادر داشتیم و بسیار موفق بودیم. برند یونی فانیلی دو سال شروع به کار کرده است و به کشورهای عراق، عمان ، بحرین، آذربایجان و روسیه به صورت محدود صادر می‌کنیم.

برای مشاهده ویدیوی این مصاحبه روی فیلم زیر کلیک کنید

برای مشاهده ویدیوهای صنایع غذایی در پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی به بخش چند رسانه ای مراجعه کنید.

 صنعت غذا

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *