اهم اخبار

آیین نکوداشت غلامعلی سلیمانی، بنیان‌گذار هلدینگ سولیکو کاله توسط مجمع کارآفرینان برگزار شد/ سلیمانی: فعالیت در کشورم  و روند پیشرفت صنعت لذت بخش است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

غلامعلی سلیمانی در آئین نکوداشت خود گفت: فعالیت در ایران و مردم این کشور افتخار من است و هر موضوعی ازجمله ارزآوری، پیشرفت و … که بهبود معیشت مردم را در پی دارد از جمله اهداف و افتخارات من است که بی‌شک بااراده و جدیت بیشتری در این مسیر ادامه خواهم داد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی ” اگروفودنیوز”آئین نکوداشت غلامعلی سلیمانی، بنیان‌گذاری هلدینگ سولیکو کاله هم‌زمان با زادروز این کارآفرین و از تولیدکنندگان برتر صنعت غذایی ۲۴ خردادماه ۱۴۰۲ با حضور مرتضی سلطانی، نایب‌رئیس مجمع کارآفرینان ایران و بنیان‌گذار هلدینگ زر، رضا رضایی، بنیان گذار هلدینگ آذین خودرو و عضو هیات مدیره مجمع کارآفرینان ایران، مسعود سزاوار، قائم‌مقام هلدینگ گلرنگ، رضا حاجی پور و محمدعلی محسنی بندپی، نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا غزنوی، دبیر کل مجمع کارآفرینان ایران، رضا باکری، دبیر انجمن صنایع لبنی ایران و به همت مجمع کارآفرینان ایران برگزار شد.

تولیدکنندگان بزرگ متوقف نخواهند شد

در این مراسم که به‌پاس زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه وی در عرصه صنعت غذایی در جهت رشد و توسعه تولید و صنعت کشور در داخل و عرصه بین‌المللی برگزار شد، مرتضی سلطانی به‌عنوان نایب‌رئیس مجمع کارآفرینان ایران اظهار کرد: از آنجایی‌که تولید یعنی مشکل و چالش، اگر کسی که وارد این عرصه می‌شود، از ادبیات و مشکلات تولید آگاهی نداشته باشد بهتر است که هیچ‌گاه به این حوزه وارد نشود.

وی افزود: اما این درحالی است که زیبایی تولید به این است که کارآفرینان و بزرگان صنعت و تولید در کشور از این مسیر عبور کرده و بی‌شک می‌توان گفت مشابه کارآفرینان بزرگ ایران وجود ندارد.

به گفته بنیان‌گذار هلدینگ زر ما تولیدکنندگان به‌هیچ‌عنوان متوقف نخواهیم شد و هرچه مشکلات تولید بیشتر باشد با تکیه ‌بر پروردگار و جدیت بیشتر به مسیر خود و خدمت به مردم عزیز ایران ادامه خواهیم داد.

غلامعلی سلیمانی: فعالیت در ایران افتخار من است

در ادامه این مراسم غلامعلی سلیمانی، بنیان‌گذار هلدینگ سولیکو کاله نیز با تشکر از مجمع کارآفرینان ایران اظهار کرد: من به‌عنوان یک تولیدکننده از روند فعالیت خود و پیشرفت صنعت کشور و خدمت به مردم لذت می‌برم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در ایران و مردم این کشور افتخار من است، گفت: هر موضوعی ازجمله ارزآوری، پیشرفت و که بهبود معیشت مردم را در پی دارد از جمله اهداف و افتخارات من است که بی‌شک بااراده و جدیت بیشتری در این مسیر ادامه خواهم داد.

در پایان نیز نمایندگان مجلس شورای اسلامی حاضر در مراسم ضمن تشکر از فعالیت‌های این تولیدکننده و کارآفرین برتر بر حمایت همه‌جانبه مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم در راستای رشد و پیشرفت تولید و صنعت و معیشت مردم تاکید کردند.

لازم به ذکر است مجمع کارآفرینان ایران به‌عنوان متولی پیشران‌های اقتصادی و تولیدکنندگان حوزه مولد بر خود لازم می‌داند از زحمات و تلاش‌های کارآفرینان بزرگ صنایع مختلف تقدیر به عمل آورد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *