اهم اخبار

با لاکتیویا هضم همه چیز آسونه

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

 لاکتیویا یک محصول لبنی خوشمزه از شرکت کاله است که به طور طبیعی به تنظیم عملکرد دستگاه گوارش بدن انسان کمک می‌کند. لاکتیویا تنها محصول لبنی حاوی نوعی باکتری فعال پروبیوتیک به نام لاکتیگوار است که به طور فعال در بهبود فرآیند گوارش موثر است و به طور ویژه برای افراد مبتلا به یبوست کاربرد دارد. 

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)،پنیر لاکتیویا در گروه پنیرهای سفید قرار گرفته و کاربرد صبحانه دارد. این پنیر حاوی باکتری لاکتیگوار است.

پروبیوتیک‌ها باکتری‌های مفیدی برای بدن هستند که طی سال‌ها تحقیقاتی که روی آنها صورت گرفته، مشخص شده مصرف مقدار زیادی از آنها در کنار مواد مورد نیاز بدن می‌تواند برای سلامتی مفید باشد.

پنیر لاکتیویا تنها پنیری در بازار است که باکتری لاکتیگوار دارد. از خواص منحصر به فرد این پنیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •   احتمال ابتلا به مشکلات معده و گوارشی را کاهش می‎دهد.
  •  سیستم ایمنی بدن را تقویت می‎کند.
  •  مشکلات دستگاه تنفسی را تا حدودی برطرف می‌‏کند.
  •  عملکرد روده و معده را بهبود می‌‏بخشد.
  •  در نوزادان گریه، خستگی و تحریک‏‌پذیری را کاهش می‎دهد.
  • کاهش مشکلات پوستی را به همراه دارد.

پژوهش‌های علمی نشان‌‌ می­‌دهند که به خاطر وجود باکتری انحصاری لاکتیگوار در محصولات لاکتیویا، اثر مثبت آن روی افزایش تعداد دفعات اجابت مزاج و کیفیت مدفوع، به مراتب بیشتر از ماست‏های معمولی است.

مصرف لاکتیویا به عنوان نخستین و تنها محصول لبنی در ایران که حاوی باکتری پروبیوتیک لاکتیگوار است، توسط انجمن تغذیه ایران هم توصیه شده است.

لاکتیویا را هرروز به همراه ناهار یا شامتان مصرف کنید تا به شما در داشتن احساس خوب، کمک کند.مصرف روزانه لاکتیویا حاوی لاکتیگوار، به بهبود عملکرد روده‏‌ها و تنظیم دستگاه گوارش کمک می‏‌کند. در حقیقت لاکتیویا به عنوان بخشی از رژیم غذایی متعادل و شیوه زندگی سالم، برای تمام اعضای خانواده، مناسب و ایمن بوده و محصولی مناسب برای همه کسانی است که می‌خواهند به تنظیم دستگاه گوارش خود کمک کنند یا از طعم یک ماست و ماست نوشیدنی خوش‌­طعم لذت ببرند.

از آنجا که لاکتیویا یک محصول لبنی است، اشخاصی که نسبت به شیر آلرژی یا عدم تحمل لاکتوز دارند، بهتر است پیش از مصرف لاکتیویا با پزشک معالج خود مشورت کند.لازم به ذکر است که لاکتیویا فقط یک محصول غذایی است و خواص درمانی و دارویی ندارد.

به همین دلیل، این محصول جایگزین داروها و روش‏‌های درمانی نیست و همان‌طور که مطالعات علمی هم ثابت کرده‌اند، می‏تواند به طور طبیعی به تنظیم عملکرد دستگاه گوارش کمک کند.

مصرف روزانه دو وعده لاکتیویا، گوارش شما را به صورت طبیعی تنظیم می‌کند، با لاکتیویا هضم همه چی آسونه.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *