اهم اخبار

ضریب رشد ۵.۸ درصدی در حوزه شیلات محقق شد

بدون دیدگاه

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه توانستیم به ضریب رشد ۵.۸ درصدی در حوزه شیلات برسیم، گفت: لازم است ظرفیت‌های بی‌بدیل شیلاتی و فرصت‌های مدنظر شناسایی شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سیدحسین حسینی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات در نشستی به منظور ارائه برنامه‌های تولید محصولات شیلاتی در سال ۱۴۰۳ در جمع معاونان و مدیران ستادی و استانی این سازمان، گفت: برای ایجاد تحول، جهش تولید و تحقق منویات مقام معظم رهبری، ایجاد نهضت جهادی در حوزه شیلات و آبزی‌پروری ضروری است.

وی افزود: لازم است ظرفیت‌های بی‌بدیل شیلاتی و فرصت‌های مدنظر شناسایی شود و با توجه به آن که با تلاش‌های انجام شده توسط بخش‌های مختلف توانستیم به ضریب رشد ۵.۸ درصدی برسیم، به هدف برنامه نزدیک شده‌ایم.

رئیس سازمان شیلات ایران ادامه داد: با ساماندهی تشکل‌ها، تفکر جدیدی برای فراهمی محصول، صادرات و در دسترس قرار دادن محصولات ایجاد شده است و حمایت‌های لازم را در این بخش خواهیم داشت.

وی با اشاره به بسیج ملی در حوزه آبزی‌پروری تصریح کرد: ایجاد بازارهای تخصصی و اقدامات تخصصی توسط مدیران شیلاتی ۶ استان ضروری است.

حسینی تاکید کرد: تفکر تخصصی شیلات برای دستیابی به اهداف، لازم است.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *